Vraag

Myproximus app en via internet

  • 25 September 2020
  • 11 reacties
  • 144 Bekeken

Hoi Allemaal,

Ik ben al maanden aan het proberen via de klantendienst Myproximus terug naar behoren te laten werken. Maar het lukt precies niet om mij op de hoogte te houden wat er mis is.

Ik wil mijn verbruik enz op elk moment kunnen checken.

Graag had ik betere hulp want als je de klantendienst belt wordt je niet altijd fatsoenlijk geholpen.


11 reacties

@Jolien25 Het zal wel pas voor maandag zijn dat er iemand van het proximus forum je hierbij zal kunnen verder helpen aangezien er tijdens het weekend niemand van hen op het forum langskomt.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.) , zodat ze hiermee maandag direct aan de slag kunnen.

Reputatie 6
Badge +2

Doe je dat via de app my proximus? Is het op een PC, een tablet, smartphone? Is het in Android of IPad?  Is het via de website? Een beetje informatie zou wel helpen. Eigenlijk komt het er op aan een login en paswoord daarvoor te hebben. Die zijn wel van u persoonlijk. De klantendienst kan u daarbij niet echt helpen. Zij gaan aan de telefoon uw paswoord niet geven. Het enige wat de medewerkers maandag hier op het forum kunnen doen is uw myproximus account verwijderen, en dan kun je herbeginnen en best uw parameters noteren.

“app en via internet”

@Martin 

profielgegevens invullen/aanvullen In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen. : Is gebeurd 

OK, dan kunnen ze maandag hiermee verder.

@Martin 

My Proximus app en als ik via mijn laptop naar de Proximus website ga.

Reputatie 4
Badge +2

Heb geen problemen met my proximus.

Probeer eens te herbeginnen met nieuw account zo is het mij ook gelukt een paar jaar geleden

ik zou toch de  proximus forummedewerkers eerst de profiel instellingen laten nakijken of er iets mss moet aangepast worden, en als het echt nodig is zullen ze dit dan ook wel voorstellen en kunnen ze het myproximus account eerst wissen zodat het opnieuw kan aangemaakt worden….

Reputatie 4
Badge +2

Jij bent veel slimmer als ik beste Martin

Ik ben oud 88 en ziek Kanker 

Veel slimmer dat is toch relatief hoor want ik leer nog alle dagen bij, in feite zijn we allemaal samen veel slimmer en dit is onder ander het voordeel van bijvoorbeeld een forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Jolien25 

Kan je even verduidelijken van welk login je gebruik maakt? (Dit kan eventueel ook via het veldje Ticket in de profielgegevens.)

Indien dit jouw hotmail e-mailadres is: deze is gekoppeld aan het verkeerde klantennummer.

Het klantennummer dat je namelijk hebt ingevuld in de profielgegevens is namelijk al gekoppeld aan een ander login met een @proximus.be e-mailadres.

Groetjes,
Antonella

Reageer