Skip to main content
Vraag

Myproximus activatie

  • 28 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Beste,

Na enkele keren gebeld te hebben en opnieuw geprobeerd te hebben lukt het nog steeds niet! om mijn proximus te activeren kom steeds op Error Page Exception

als ik het via een andere mail doe dan lukt het wel,

kunnen jullie dit zo vlug mogelijk nakijken aub?

 

Alvast bedankt!

Mvg Andy

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 28 augustus 2020

PS: Iemand van prox zelf komt hier niet langs in het weekend, wel helpcenter blijft bereikbaar tijden weekend  0800 22 800 (de laatste tijd soms wel heel lange wachttijden)

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2020
Martin schreef:

PS: Iemand van prox zelf komt hier niet langs in het weekend, wel helpcenter blijft bereikbaar tijden weekend  0800 22 800 (de laatste tijd soms wel heel lange wachttijden)

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html


heb al zo dikwijlst gebeld :(


Martin
  • 33975 reacties
  • 28 augustus 2020

Ja dan best wachten op de hulp van een Proximus forummedewerker als die hier maandag langskomt.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 31 augustus 2020

@Andy Rooms 

jammer dat het niet lukt met MyProximus

kan je aub in je profiel je klantennummer invullen ?

dan kunnen we wellicht nakijken wat er fout loopt.

groeten

tina 

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken - opslaan)


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 3 september 2020

@Andy Rooms Is het ondertussen gelukt.Indien niet graag uw klantgegevens aanvullen in uw profile. Groetjes,Joel