Skip to main content

Beste,

Na enkele keren gebeld te hebben en opnieuw geprobeerd te hebben lukt het nog steeds niet! om mijn proximus te activeren kom steeds op Error Page Exception

als ik het via een andere mail doe dan lukt het wel,

kunnen jullie dit zo vlug mogelijk nakijken aub?

 

Alvast bedankt!

Mvg Andy

PS: Iemand van prox zelf komt hier niet langs in het weekend, wel helpcenter blijft bereikbaar tijden weekend  0800 22 800 (de laatste tijd soms wel heel lange wachttijden)

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html


PS: Iemand van prox zelf komt hier niet langs in het weekend, wel helpcenter blijft bereikbaar tijden weekend  0800 22 800 (de laatste tijd soms wel heel lange wachttijden)

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html


heb al zo dikwijlst gebeld :(


Ja dan best wachten op de hulp van een Proximus forummedewerker als die hier maandag langskomt.


@Andy Rooms 

jammer dat het niet lukt met MyProximus

kan je aub in je profiel je klantennummer invullen ?

dan kunnen we wellicht nakijken wat er fout loopt.

groeten

tina 

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken - opslaan)


@Andy Rooms Is het ondertussen gelukt.Indien niet graag uw klantgegevens aanvullen in uw profile. Groetjes,Joel


Reageer