Beantwoord

MyProximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken

  • 4 November 2021
  • 35 reacties
  • 1439 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 1

beste Tina, ik heb de info aangevuld. dank !

 

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

kan je in je profiel het nieuwe klantennummer invullen?

het mailadres/login die je wil gebruiken?

welk is het oude klantennr?

Graag zo veel mogelijk info zodat we dit kunnen nakijken…

en laat ons iets weten als het ingevuld is? Dank

Groeten

tina 

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Reputatie 1

ik zou graag mijn bestaande proximus account verwijderen en een nieuwe account aanmaken met hetzelfde email adres en tel nummer.  ik heb reeds het nieuw klantnummer en activeringscode. ik heb de verschillende stappen uitgeprobeerd zoals vermeld op dit forum maar krijg foutmelding bij intrekken beheerdersrechten.

kan u mij helpen ?

dank alvast 

Reputatie 7
Badge +3

@els buyl Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer en e-mailadres)aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

beste,

Ik probeer ‘intrekken beheerdersrechten’ zodat ik mijn nieuw klantnummer kan toevoegen aan het account maar krijg volgende foutmelding: ‘De gebruikersrechten zijn niet ingetrokken’.

Iemand ervaring?

Gr,

Els 

Reputatie 7
Badge +3

@MelMa  Super, graag gedaan. Fijn weekend

@MelMa Dag Melissa, ik heb alles geclaend en je een nieuw tijdelijk aangemaakt. Succes. Groetjes Luc

Ik heb mijn nieuw account kunnen aanmaken, heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@MelMa Dag Melissa, ik heb alles geclaend en je een nieuw tijdelijk aangemaakt. Succes. Groetjes Luc

@MelMa

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

 

Ik ben geen beheerder in mijn huidig account dus deze optie is voor mij nergens te zien… Via de nieuwe activatiecode zou ik wel als beheerder worden beschouwd. Kan mijn oud account op een andere wijze worden verwijderd?

Reputatie 7
Badge +3

@MelMa 

probeer je deze procedure te volgen:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto), de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).

laat maar weten of het gelukt is?

Groetjes

Tina

Reageer