Skip to main content
Vraag

myproximus

  • 12 July 2024
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Beste,

Ik ontvang twee aparte facturaties, één op de vennootschap en één privé.

Ik heb echter maar één mailadres, dat is gekoppeld aan de facturatie van de vennootschap. Die facturatie zie ik en kan ik downloaden.

De facturatie op privé kan ik echter niet zien omdat blijkbaar het mailadres daar niet aan gekoppeld kan worden. Ik ben dus overgeleverd aan de goodwill van Proximus om de facturatie per post te bezorgen. Maar dat gebeurt zelden waardoor ik plotseling aanmaningen op facturen krijg die ik noot heb gehad.

Daarom zou ik graag de aanpassing zien dat ik met mijn mailadres beide facturatie online kan om zo achterstallige betalingen in de toekomst te vermijden.

Ik kan dit zelf niet doen want dan krijg ik de melding ‘mailadres is al in gebruik’.

Dank hiervoor

Christian Chody 

4 reacties

Is je forumprofiel aangevuld?

Dat doe je (terwijl je ingelogd bent!) hier: ForumProfiel

In het veld "Ticket" kun je nog specifieke info (telefoonnrs, mailadrees, ….) vermelden.
De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!. 

En meld het ook even zodra dit gebeurd is, zodat de PX medewerkers je kunnen helpen

Reputatie 7
Badge +3

@christianchody  Een MyProximus account toevoegen aan jouw MyProximus-app (youtube.com) of Meer dan 1 account voor MyProximus? | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

&

Indien aan uw e-mailadres meerdere aliassen kunnen gekoppeld worden bv.

e-mailadres  fa….. @proximus.be

aliassen jan.janssens@proximus.be en janssens.jan@proximus.be, …. 

kunt u één van deze aliassen voor uw privé abonnement en een andere alias voor uw vennootschap

&

Indien aan uw e-mailadres meerdere aliassen kunnen gekoppeld worden bv.

e-mailadres  fa….. @proximus.be

aliassen jan.janssens@proximus.be en janssens.jan@proximus.be, …. 

kunt u één van deze aliassen voor uw privé abonnement en een andere alias voor uw vennootschap

@christianchody 

Ter bijkomende info: dan komen de mails van die aliassen wel binnen in de zelfde mailbox “postvak in” 

en indien je dit wil gescheiden houden zou je met filters kunnen werken zodat die bv in een ander zelf gemaakte mail map bv “Venootschap” terecht komen ipv van “postvak in”

Reageer