Skip to main content
@ Proximus



Hmm, zijn er IT-problemen?

Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ...

Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....

@Torhout ivan 

hallo Ivan,

we hebben net alles eens telefonisch overlopen en we geraken er wel uit !

Hou je ons op de hoogte ?  Dank u wel

Tina


Hey alles werkt perfect uitgezonderd proximus pickx

alvast mijn dank

 


Dag @Torhout ivan  je kunt vandaag vanaf 17u een nieuwe login aanmaken en koppelen aan het nieuwe klantnummer. Grt, Heidi


 


Hey

goedemiddag

kan nog steeds niet inl


@Torhout2  Kan je nog eens opnieuw testen? Groetjes, Antonella


Dank u

is gelukt

 


@Torhout ivan Volgens de info van de dossierbeheerder zou alles ondertussen moeten werken.Groetjes,Joel


Dank u

alles werkt pe