Beantwoord

My Proximus toegangsprobleem

  • 25 september 2019
  • 34 reacties
  • 690 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
@ Proximus

Hmm, zijn er IT-problemen?
Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ...
Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....
icon

Beste antwoord door ThierryW 25 september 2019, 17:25

@M_016 kan je nog eens je mailbox controleren of je nu een e-mail hebt ontvangen in verband met een reset wachtwoord?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Torhout ivan 

hallo Ivan,

we hebben net alles eens telefonisch overlopen en we geraken er wel uit !

Hou je ons op de hoogte ?  Dank u wel

Tina

Hey alles werkt perfect uitgezonderd proximus pickx

alvast mijn dank

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Torhout ivan  je kunt vandaag vanaf 17u een nieuwe login aanmaken en koppelen aan het nieuwe klantnummer. Grt, Heidi

 

Hey

goedemiddag

kan nog steeds niet inl

Reputatie 7
Badge +3

@Torhout2  Kan je nog eens opnieuw testen? Groetjes, Antonella

Dank u

is gelukt

 

Reputatie 6
Badge +2

@Torhout ivan Volgens de info van de dossierbeheerder zou alles ondertussen moeten werken.Groetjes,Joel

Dank u

alles werkt pe