Hmm, zijn er IT-problemen?
Concreet: mijn toegang zou blijkbaar voor 15 minuten geblokkeerd zijn omwille van 3 foutieve wachtwoorden. Ik dacht dat mijn 2e poging toch het juiste wachtwoord had ...
Maar als ik de optie kies "wachtwoord vergeten" en mijn e-mail adres type "x.yz....@....be" kies krijg ik het bericht "niet bestaand adres" (alias) wat zeker uiteraard niet het geval is (mijn e-mail werkt althans voorlopig nog altijd)....
Bedankt voor je berichtje. Ikzelf heb net even getest met mijn persoonlijk account via Internet Explorer en daar geraak ik ingelogd.
Via Edge en Firefox blijft hij momenteel wel draaien.
Kan je even in je mailbox zien? Ik heb van hieruit een reset van je paswoord uitgevoerd en krijg toch de melding dat dit naar je emailadres werd gestuurd. Ik zie laatste succesvolle inlogsessie op 14/09/2019.
Een kopie van uw bericht hierboven vind ik terug, van een reset paswoord zelf voorlopig evenwel nog niets (ook niet in spam)
-> graag (IT-)oplossing dus ...
Ik ben dan voor 15 min. geblokkeerd, ik probeer een nieuw ww aan te vragen en ik krijg de melding dat mijn adres niet terug gevonden wordt. Wanneer ik me dan opnieuw wil registreren, blijkt mijn emailadres reeds in gebruik te zijn en moet ik inloggen met mijn emailadres...…….en zo blijven we in rondjes draaien.
Met mijn man zijn email lukt het wel om een nieuw ww. aan te vragen maar die heeft een apart account voor werkgsm. Hoe kan ik nog inloggen op pc?
P.S.
Indien u op GSM gebruik maakt van de MyPx app wordt geen login &pasword gebruikt
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_mypx_app/particulieren/discover/news/apps/myproximus-app.html
Op andere toestellen zoals pc/laptop.... kun je nu ook aanvinken om de login te onthouden zodat geen wachtwoord meer iedere keer moet invoeren
mijn toegangsprobleem is inderdaad op 25/09 opgelost met een nieuw paswoord (en op 26/09 ook een brief hieromtrent ontvangen)
Dank u ook aan @CharlotteD & ThierryW
Groetjes,
Antonella
Beste
ik kan niet registreren op de app met mijn nieuwe gegevens
ik kan wel nog inloggen met mijn vorig klant nr
Krijg steeds de melding dat de activatiecode verkeerd is
Dag Ivan,
Ik heb alles nagekeken en kan geen account vinden op uw nieuw klantnummer.
Dus ga je een volledig nieuwe inschrijving moeten doen met de activatiecode van 1 van uw 3 laatste facturen van uw nieuw klantnummer.
Als je hetzelfde e-mailadres wil behouden gaan we ook uw eerste account moeten schrappen als daar geen producten meer op actief staan.
Kan je dan uw ‘oude’ login aanvullen via uw klantgegevens?
Dan brengen we dit voor je in orde.
Mvg, KoenN
Dag Koen in zal dit deze avond doen.Mijn oude login met mijn e-mail adres mag dan volledig verwijderd worden.
alvast beda
Dag Koen
de gegevens zijn aangepast zoals je hebt gevraagd
Hey
Goedemiddag
tot op heden nog niets vernomen.
Excuses, Ivan,
nog eens gevraagd om je dossier ivm login te behandelen
Deze dienst stuurt mail met info als ze dit gedaan hebben.
Groetjes,
Tina
Ok dank u
Goede middag
nog steeds niets ontvangen.
waar wachten jullie op.
Ondertussen al meer dan 20 dagen
Ik krijg zelfs geen factuur
Nog steeds niet opgelost .
Nog niets.
het begint op mijn systeem te werken
niets opgelost
geen factuur
ik wil dat dit opgelost is tegen woensdagmiddag 12/02/2020.
ik begrijp het niet
met vriendelijke groeten
ivan roose
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.