Vraag

my proximus app + digital tv

  • 1 January 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Zeer teleurstellend hoe de update is aangepakt. Digitale tv kan ik nu reeds enkele maanden bijna niet meer bekijken. Na een tijdje steeds blurred beeld en zelfs helemaal geen geluid of beeld meer. Alles gereset en geen verbetering zichtbaar alle problemen zijn begonnen sinds de updates werden opgestart. Heeft geen zin meer om nog digital tv abonnement te hebben. Ook de app werkt niet meer en kan hierdoor niet meer gebruikmaken van chat of opvolging facturen. Eigenlijk spijtig dat jarenlange klant zo wordt behandeld. Tijd om abonnement op te zeggen en uit te kijken naar nieuwe provider. Ps smartphone werkt op Android 6.  

 


2 reacties

Ter info: Voor  verder onderzoek/opvolging van iemand van Proximus zelf, zal je moeten wachten tot morgen, want op feestdagen en ook tijden weekends komt niemand van hen langs op het forum hier.

Reputatie 7
Badge +4

@elkelievegem Kan je even verduidelijken hoe je deze problemen juist ervaart ? Kan je helemaal geen tv meer kijken op het moment? Zijn de storingen die je hebt constant? Kan je soms wel zonder problemen tv kijken? Heb je al eens alle toestellen herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html ? 

Reageer