Skip to main content
Vraag

my proximus app + digital tv


Zeer teleurstellend hoe de update is aangepakt. Digitale tv kan ik nu reeds enkele maanden bijna niet meer bekijken. Na een tijdje steeds blurred beeld en zelfs helemaal geen geluid of beeld meer. Alles gereset en geen verbetering zichtbaar alle problemen zijn begonnen sinds de updates werden opgestart. Heeft geen zin meer om nog digital tv abonnement te hebben. Ook de app werkt niet meer en kan hierdoor niet meer gebruikmaken van chat of opvolging facturen. Eigenlijk spijtig dat jarenlange klant zo wordt behandeld. Tijd om abonnement op te zeggen en uit te kijken naar nieuwe provider. Ps smartphone werkt op Android 6.  

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 1 januari 2020

Ter info: Voor  verder onderzoek/opvolging van iemand van Proximus zelf, zal je moeten wachten tot morgen, want op feestdagen en ook tijden weekends komt niemand van hen langs op het forum hier.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 2 januari 2020

@elkelievegem Kan je even verduidelijken hoe je deze problemen juist ervaart ? Kan je helemaal geen tv meer kijken op het moment? Zijn de storingen die je hebt constant? Kan je soms wel zonder problemen tv kijken? Heb je al eens alle toestellen herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html ?