Vraag

my proximus app


ik kan my proximus app wel opstarten maar krijg geen internet verbinding is dat bij mij of bij proximus zelf want jullie antwoorden we werken eraan is dat nu opgelost of niet wat is er gaande laat mij iets weten.


29 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemorgen,

 

Dus je kan je applicatie niet wel openen maar andere applicaties niet? Want ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoeld.

ik denk dat er bedoelt wordt dat de app opent maar er verder niks gebeurt, gisteren was dat ook een tijd het geval als via http://myproximus.be   probeerde, bleef het rondjes draaien maar de pagina opende niet volledig

Reputatie 7
Badge +1

Goeiemorgen,

 

Dus je kan je applicatie niet wel openen maar andere applicaties niet? Want ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoeld.

@Charlotte.D Goedemorgen heb dit probleem ook op mijn iPad en iPhone dat de app lang blijft laden en de Enjoy opent helemaal niet. Misschien de nieuwe update van AppleÂ đŸ˜·đŸ€”đŸ˜‰đŸ€—

Reputatie 7
Badge +4

Kan je je wifi (louter als test) even uitzetten en even via mobiele data je app openen? 

Reputatie 7
Badge +1

Hetzelfde app wordt geopend Enjoy niet đŸ€”đŸ˜·

Reputatie 7
Badge +1

Kan je je wifi (louter als test) even uitzetten en even via mobiele data je app openen? 

@Charlotte.D Weet je al wat er aan de hand is. Krijg Enjoy nog steeds niet geopend op de Myproximus app. Heeft niets te maken met de Apple update. Op mijn vrouw haar iPhone, iOS 13.3, kan ik Enjoy ook niet openen. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1

bij mij lukt het om op Enjoy in te loggen op de My Proximus app. Ik heb het wel enkel kunnen uittesten op een Samsung Smartphone (android) met een 4G verbinding.

Heb je de iPhone /Pad al eens herstart of de app verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd?

P.S. ik had gisteren net als Martin ook problemen om in te loggen. Nu werkt de app goed.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1

bij mij lukt het om op Enjoy in te loggen op de My Proximus app. Ik heb het wel enkel kunnen uittesten op een Samsung Smartphone (android) met een 4G verbinding.

Heb je de iPhone /Pad al eens herstart of de app verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd?

P.S. ik had gisteren net als Martin ook problemen om in te loggen. Nu werkt de app goed.

 

Geert

@GeertC Bedankt. Heb de app verwijderd opnieuw herstart, geĂŻnstalleerd en het werkt weer đŸ˜·đŸ€—đŸ‘đŸ”

Reputatie 7
Badge +1

@GeertC Te vroeg gejuicht. Krijg error code : -1007 bij openen en

Reputatie 2
Badge

Nee ik heb dat zelfde probleem met de app ook al van de nieuwe update een paar dagen terug . Die vraagt elke keer om via wifi in te loggen wat altijd zo is bij mij maar als je er op de link klikt blijft hij herhalen en gebeurt er niks dus je kunt niet op de app . Ook niet via Data. Heb de gsm ook herstart maar ook nog niet wat ik trouwens regelmatig doe met updates . Het is dan ook niet in mijn ogen de bedoeling dat je het weer moet installeren want je hebt net een nieuwe versie dus

Reputatie 7
Badge +4

Kan je toch even proberen met de app te verwijderen en via je mobiele data terug te installeren?

@Bennyyennhi Bij mijn pa is het toch in orde gekomen nadat hij de laatste versie opnieuw geïnstalleerd had, dus soms lukt het blijkbaar wel op die manier, maar we zullen maar wachten op de oplossing van een kenner.

Reputatie 7
Badge +1

@Bennyyennhi Bij mijn pa is het toch in orde gekomen nadat hij de laatste versie opnieuw geïnstalleerd had, dus soms lukt het blijkbaar wel op die manier, maar we zullen maar wachten op de oplossing van een kenner.

@Martin Was dit met iPhone of Samsung đŸ˜·đŸ€”

Reputatie 7
Badge +1

Kan je toch even proberen met de app te verwijderen en via je mobiele data terug te installeren?

@Charlotte.D Heb dit gisteren allemaal gedaan op mijn iPhone. In het begin werkte het even maar nu gaat alles op alleen als ik In Deals of Experirence wil deelnemen dan krijg ik een error code : - 1007. En gaat de app niet verder de rest werkt wel goed. Mvg, Antoon đŸ˜·đŸ€”đŸ˜‰

Reputatie 2
Badge

Heb hem weer nu geĂŻnstalleerd. En hij doet het ga het ook in het oog houden of het idd blijft ik heb er anders nooit problemen mee en ben er altijd tevreden over alvast hoor . En het is een android nokia 7.1 ,

@Bennyyennhi Bij mijn pa is het toch in orde gekomen nadat hij de laatste versie opnieuw geïnstalleerd had, dus soms lukt het blijkbaar wel op die manier, maar we zullen maar wachten op de oplossing van een kenner.

@Martin Was dit met iPhone of Samsung đŸ˜·đŸ€”

Samsung

Reputatie 7
Badge +1

Kan iemand mij helpen. Krijg nog steeds bij Deals en Experience deze melding : Error loading page. Domain: NSUBL Error Domain.  Error Code : -1007.  Description : too many HTTP redirects. Alles gedaan afgehaald opnieuw terug gezet op 4G niets helpt. Kan niet mee doen met Enjoy. Heb iPhone en iPad. Alvast bedankt. 

heb je al eens geprobeerd op de laptop/pc met http:// ipv https://

Reputatie 7
Badge +1

@Martin. Nee maar deze app is toch speciaal ontwikkeld voor de smartphones en padjes đŸ˜·đŸ€”đŸ€—

inderdaad maar was gewoon om te weten of het langs deze web versie wel werkt 

Reputatie 7
Badge +1

@Martin. Bedankt ga dit vandaag proberen đŸ˜·đŸ˜‰

Reputatie 6
Badge +3

Probeer dit ook eens even: https://discussions.apple.com/docs/DOC-7391

gaat precies wel over een ander errror

Reputatie 6
Badge +3

Een NSUBL error heeft meestal te maken met DNS en zou je kunnen oplossen door uit te voeren wat er in mijn vorige post staat. Klopt inderdaad niet dezelfde error code maar gaat ook over een domain error. 

ben weeral benieuwd of dit  @Antoon1 zijn probleem wel zal kunnen oplossen.

Reageer