Skip to main content

Ik zou graag mijn My Proximus account willen deactiveren/verwijderen zodat ik mijn huidig e-mail adres kan koppelen aan mijn nieuwe My Proximus account. Zolang het oude account bestaat kan ik dit niet doen. Ik heb al vier keer hulp gevraagd van Proximus maar niemand kan me fatsoenlijk verder helpen… 

FYI: Best in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


@Kim Roumans 

Als ik het goed heb, wens je jouw account te koppelen aan een ander klantnummer. Hiervoor ga je zo te werk:

 

Procedure om een MyProximus account te ontkoppelen (debridgen)

1. De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account":

MyProximus WEB
 

 

MyProximus APP

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto), de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

2. De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

 

3. Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4maanden) nodig van zijn nieuwe klantnummer (factuurdatum, activeringscode en klantnummer).

 


Reageer