Skip to main content
Vraag

My proximus account verwijderen


Hoi, mijn moeder zit al een tijdje in een woonzorgcentrum en had vroeger 2 myproximus accounts, 1 voor haar vaste lijn en 1 voor haar gsm. Toen ik haar vaste lijn heb opgezegd lieten ze mij verstaan dat die myproximus account ook zou worden verwijderd. Toevallig merkte ik deze week dat dit niet gebeurd is. Ik heb gebeld met een medewerker van proximus en die zegt dat er voor haar vaste lijn geen proximus account meer is en dat hij die dus ook niet kan verwijderen. Nochtans kan ik er wel op inloggen. Wat nu?

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 15 april 2020

Dag @Danny lok kun je in je forumprofiel de klantgegevens van je moeder toevoegen + de account die we dienen te verwijderen. Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 april 2020

Dag HeidiE, ik heb de gegevens aangevuld en het te verwijderen profiel in “ticket” gezet. Ik hoop dat je hiermee aan de slag kunt. Grt, Danny.


Martin
  • 33062 reacties
  • 18 april 2020

Ter info: Maandag pas komt er terug iemand langs die van proximus zelf is.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 20 april 2020

@Danny lok Het account werd verwijderd. Kan je even checken als het zo in orde is voor jou? Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 april 2020

Dag AntonellaD, het account lijkt verwijderd, dank voor de goede zorgen!:smiley: