Hoi, mijn moeder zit al een tijdje in een woonzorgcentrum en had vroeger 2 myproximus accounts, 1 voor haar vaste lijn en 1 voor haar gsm. Toen ik haar vaste lijn heb opgezegd lieten ze mij verstaan dat die myproximus account ook zou worden verwijderd. Toevallig merkte ik deze week dat dit niet gebeurd is. Ik heb gebeld met een medewerker van proximus en die zegt dat er voor haar vaste lijn geen proximus account meer is en dat hij die dus ook niet kan verwijderen. Nochtans kan ik er wel op inloggen. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Dag
Dag HeidiE, ik heb de gegevens aangevuld en het te verwijderen profiel in “ticket” gezet. Ik hoop dat je hiermee aan de slag kunt. Grt, Danny.
Ter info: Maandag pas komt er terug iemand langs die van proximus zelf is.
Dag AntonellaD, het account lijkt verwijderd, dank voor de goede zorgen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.