Skip to main content
Beantwoord

my proximus

het is al een tijd dat ik geen producten kan zien geen facturen en  norton .enz.

Beste antwoord door AntonellaD

@fernand_03 Ik vermoed dat jouw account niet gekoppeld is aan het juiste klantennummer of dat je geen beheerder bent. Ik heb jou een e-mail gestuurd met enkele instructies. Kan je dit even uittesten en zien als het zo lukt? Laat maar gerust weten wat het resultaat is. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2020

@fernand_03 Ik vermoed dat jouw account niet gekoppeld is aan het juiste klantennummer of dat je geen beheerder bent. Ik heb jou een e-mail gestuurd met enkele instructies. Kan je dit even uittesten en zien als het zo lukt? Laat maar gerust weten wat het resultaat is. Groetjes, Antonella

• Auteur
  • 4 reacties
  • 30 april 2020

betreft my proximus   kan mijn producten nog niet vinden 

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 april 2020

@fernand_03 Log je in met het account eindigend op @proximus.be of op @skynet.be? Enkel die met @proximus.be is het beheerdersaccount waar je alle producten en facturen op zou moeten zien. Die met @skynet.be is enkel een gebruikersaccount. Groetjes, Antonella

pheelievdd_01
Forum|alt.badge.img

Is hier van hetzelfde!!! Kan geen fakturen zien op MyProximus!!!

Martin
  • 32645 reacties
  • 11 juni 2020

via de app alleen en ook niet via de web versie http://myproximus.be 

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 12 juni 2020

@pheelievdd_01  Kan je via uw profiel de login invullen die je gebruikt voor My Proximus?
Mvg, KoenN

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 juni 2020