Beantwoord

my proximus

  • 29 April 2020
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

het is al een tijd dat ik geen producten kan zien geen facturen en  norton .enz.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 29 April 2020, 16:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pheelievdd_01 Jouw topic is in behandeling via https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/wat-doe-ik-verkeerd-om-facturen-te-bekijken-op-myproximus-50571

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01  Kan je via uw profiel de login invullen die je gebruikt voor My Proximus?
Mvg, KoenN

via de app alleen en ook niet via de web versie http://myproximus.be 

Reputatie 1
Badge

Is hier van hetzelfde!!! Kan geen fakturen zien op MyProximus!!!

Reputatie 7
Badge +3

@fernand_03 Log je in met het account eindigend op @proximus.be of op @skynet.be? Enkel die met @proximus.be is het beheerdersaccount waar je alle producten en facturen op zou moeten zien. Die met @skynet.be is enkel een gebruikersaccount. Groetjes, Antonella

betreft my proximus   kan mijn producten nog niet vinden 

Reputatie 7
Badge +3

@fernand_03 Ik vermoed dat jouw account niet gekoppeld is aan het juiste klantennummer of dat je geen beheerder bent. Ik heb jou een e-mail gestuurd met enkele instructies. Kan je dit even uittesten en zien als het zo lukt? Laat maar gerust weten wat het resultaat is. Groetjes, Antonella

Reageer