Ik ben vorige week gewisseld van Flex naar Flex S na opzeg van m’n vaste lijn. In de bevestiging van de wijziging merkte ik al op dat bij “My e-Press” opgezegd stond.
Na de switch naar Flex S is nu inderdaad de knop “My e-Press” verdwenen in My Proximus. Ik ben beheerder en zowel nagekeken op mobiele app als via de website.
Reeds tweemaal via de chat nagevraagd maar daar zeggen ze dat ik bij HLN moet zijn en bezorgen ze me deze link: Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+
Maar daar krijg ik melding:
Er ging iets mis
Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.
Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.
Bij Flex S productfiche staat duidelijk dat My e-Press inbegrepen is, als ik dit meld op de chat, krijg ik enkel het antwoord dat ze me niet verder kunnen helpen …
Iemand een idee?
mvg,
Filip