Vraag

My e-Press niet te vinden in MyProximus

  • 12 October 2021
  • 17 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Onze account werd enkele maanden geleden omgezet van business naar privé. We hebben een Flex abonnement met Internet+TV+GSM. 

Het heeft lang geduurd totdat MyProximus de account als Privé herkende, maar nu is dat eindelijk blijkbaar geregeld, waarvoor dank.

 

Ik vind echter nergens in MyProximus My e-Press terug, terwijl we daar normalerwijze recht op zouden moeten hebben.


17 reacties

FYI:   Straks kan een Prox forummedewerker je hierbij verder helpen

Hoe activeer ik My e-Press?

Als je pack in aanmerking komt, is My e-Press automatisch inbegrepen, zonder enige extra kost. Het enige wat je te doen staat, is het activeren!

Het is klaar in enkele kliks, via www.proximus.be/myhlnNieuw venster

 

Reputatie 1
Badge

Het staat niet bij de producten, dat is net het probleem. Er verschijnt geen “My e-Press” waarop ik kan klikken.

Dat kunnen de prox forummedewerkers fixen voor u, ze moeten alleen eerst de draad opnemen hier ;-)

Best alle gegevens in je forumprofiel aanvullen (indien nog niet gebeurd) zodat ze direct verder kunnen 

→ Proximus Forum Profiel

Reputatie 7
Badge +3

@SamyA Het order om e-press toe te voegen aan jouw pack werd ingeleid op 24/09, maar is nog niet doorgestroomd. Ik heb hiervoor ticket IM11599722 opgemaakt voor onze IT-dienst. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Bedankt, AntonellaD

Reputatie 1
Badge

En nu is het er, en werkt prima.

Bedankt aan wie het geregeld heeft.

Reputatie 1
Badge

En nu blijkt dat My e-press apart gefactureerd wordt op onze nieuwe factuur. 

@Proximus_forummedewerkers apart bericht werd door @SamyA opgesteld in dit verband 

→ My e-press apart gefactureerd. | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@SamyA 

Op je aanrekening zie ik dat het enkel gebeurd is voor een halve maand oktober, voor november zit het wel in je pack

Ik heb de kost van oktober in mindering gebracht : wellicht had het te maken met de omschakeling van Bus naar Res

Laat ons weten als het toch opnieuw zou gebeuren, dan zoeken we waar de fout zit. OK ?

Groeten

Tina

Reputatie 1
Badge

Neen, dat klopt niet @tina.b 

Los van de aanrekening van de halve maand oktober is op de factuur voor november de pack met my E-Press  11.98 euro duurder geworden. En dat is nu precies het tarief dat op de factuur wordt vermeld voor my E-press.

Factuur oktober:

 

 

Factuur november:

 

Reputatie 7
Badge +3

@SamyA 

zie website https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/packs/cr-all-flex-packs.html

prijs voor een Flex S pack is standaard 59,99 euro voor iedereen…. dus november is correcter dan oktober :-) 

blijkbaar was je fact v oktober niet helemaal juist door de wijzigingen van Bus naar RES en het ontbreken van e-press in je pack en heeft het systeem daar rekening mee gehouden

e-press staat in oktober ook niet vemeld bij je pack…  ik kan dus niet meer wijzigen…  het aangerekend stukje van oktober is weggeboekt

groetjes,

Tina

Reputatie 1
Badge

Dat zijn Flex Fiber prijzen. Zijn alle abonnementen nu automatisch “Fiber”?

FYI  → Flex-S--INT-TV-_NL-20200701~2021-09-15-08-15-05~cache.pdf (proximus.be)

Reputatie 7
Badge +3

@SamyA 

klopt wat Martin laat zien: Flex (S) Fiber is 5 euro duurder 

in de link die ik had doorgestuurd wordt fiber niet vemeld, ik kan het toch niet vinden…

groeten

Reputatie 1
Badge

@tina.b 

Als ik op de link die je eerder gaf klik, krijg ik dit. Flex Fiber staat bovenaan, net onder het menu. Als deze tarieven niet voor fiber zijn, best verwarrend dan. 

 

Reputatie 7
Badge +3

en ik zie dit : geen vermelding Flex Fiber :-)

soms krijg je andere schermen als je andere browsers gebruikt, dat heb ik al gemerkt

sorry voor de verwarring… :-(  

 

ik zie ook het ongeveer (=omdat ik niet ingelogd ben) het zelfde als @tina.b → http://proximus.be/packs 

 

Reageer