@SamyA Het order om e-press toe te voegen aan jouw pack werd ingeleid op 24/09, maar is nog niet doorgestroomd. Ik heb hiervoor ticket IM11599722 opgemaakt voor onze IT-dienst. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella
Bedankt, AntonellaD
En nu is het er, en werkt prima.
Bedankt aan wie het geregeld heeft.
En nu blijkt dat My e-press apart gefactureerd wordt op onze nieuwe factuur.
@Proximus_forummedewerkers apart bericht werd door @SamyA opgesteld in dit verband
Op je aanrekening zie ik dat het enkel gebeurd is voor een halve maand oktober, voor november zit het wel in je pack
Ik heb de kost van oktober in mindering gebracht : wellicht had het te maken met de omschakeling van Bus naar Res
Laat ons weten als het toch opnieuw zou gebeuren, dan zoeken we waar de fout zit. OK ?
Groeten
Tina
Neen, dat klopt niet @tina.b
Los van de aanrekening van de halve maand oktober is op de factuur voor november de pack met my E-Press 11.98 euro duurder geworden. En dat is nu precies het tarief dat op de factuur wordt vermeld voor my E-press.
prijs voor een Flex S pack is standaard 59,99 euro voor iedereen…. dus november is correcter dan oktober :-)
blijkbaar was je fact v oktober niet helemaal juist door de wijzigingen van Bus naar RES en het ontbreken van e-press in je pack en heeft het systeem daar rekening mee gehouden
e-press staat in oktober ook niet vemeld bij je pack… ik kan dus niet meer wijzigen… het aangerekend stukje van oktober is weggeboekt
groetjes,
Tina
Dat zijn Flex Fiber prijzen. Zijn alle abonnementen nu automatisch “Fiber”?
klopt wat Martin laat zien: Flex (S) Fiber is 5 euro duurder
in de link die ik had doorgestuurd wordt fiber niet vemeld, ik kan het toch niet vinden…
groeten
@tina.b
Als ik op de link die je eerder gaf klik, krijg ik dit. Flex Fiber staat bovenaan, net onder het menu. Als deze tarieven niet voor fiber zijn, best verwarrend dan.
en ik zie dit : geen vermelding Flex Fiber :-)
soms krijg je andere schermen als je andere browsers gebruikt, dat heb ik al gemerkt
sorry voor de verwarring… :-(
ik zie ook het ongeveer (=omdat ik niet ingelogd ben) het zelfde als @tina.b → http://proximus.be/packs
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.