Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Jammer kan enkel met een abonnement mits betalen
niets anders . Juist terug een poging ondern
Na terug 5 pogingen is voor mij genoeg ,werkt gewoon NIET
Voor mij bestaat mypress niet meer
enkel krant lezen mits betalen wat ik ook probeer NIETS werkt en de oplossing komt er blijkbaar ook nie
Waar kan ik eigenlijk mijn instellingen van myEpress inkijken alles is reeds gekoppeld , gebeurd dit door Proximus zelf . Heb daar nooit iets moeten voor doen …??
De koppeling wordt gelegd door Prox (naar gelang je er volgens je abo er recht op hebt) maar het activeren dat gebeurt niet door Proximus want de klant moet tenslotte de keuze hebben
Activeren > https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Ik worstel met net hetzelfde probleem. Mijn abonnement geeft recht op het e-press abonnement en ook ik heb op de correcte manier de activatie gedaan en ik heb een geldig HLN-account. Ik krijg eveneens dezelfde melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. Start met lezen”, maar ik kan NOCH de digitale krant, NOCH de HLN+ artikels lezen, NOCH Topics….NIKS dus! Bij inloggen op mijn HLN-account staat (na activatie e-press) nog steeds “geen actief abonnement”.
Zonder u te willen ontmoedigen, kan ik u nu al zeggen, dit zal NOOIT (!!) in orde komen, noch van de kant van Proximus, noch van de kant van HLN. De een verwijst naar de ander, maar niemand doet iets (nuttigs) !
Dit probleem sleept bij mij nu reeds aan sinds 19 DECEMBER 2019 (!) Zelfs ondanks MEERMAALSE - bijna DAGELIJKSE (!) - verwoede pogingen via ALLE kanalen (chat, klacht per mail, dit forum, (urenlange!) telefoons met de helpdesk, de Proximus boetiek meermaals (!) bezocht, een dossier dat ervoor werd opgemaakt, de IT-afdeling die ermee bezig is, enz..enz...) en ook al meermaals de HLN klantendienst gecontacteerd, GERAAKT DIT NOOIT OPGELOST!! EN DIT NA MEER DAN EEN MAAND!!
Vandaag nog (!) belt men mij terug van Proximus dat “het probleem nu zou opgelost zijn”, maar- na (nòg maar eens!!) opnieuw activeren van mijn e-press - krijg ik dezelfde melding en HEB IK NOG STEEDS GEEN ABONNEMENT!! Met Proximus is het “WACHTEN OP GODOT”!!
Blijkbaar zijn dus niet alle klanten gelijk voor Proximus!! RONDUIT BEDROEVENDE SERVICE!!
Mijn e-press is reeds gelinkt
Deze koppeling werkt gewoon niet. Krant is niet te lezen enkel via betalend abo. WERKT NIET
..
louter ter bijkomende info: Dat het soms totaal verkeerd loopt kun je ook afleiden van deze reactie van iemand anders
> https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/koppelen-proximus-met-epress-hln-lukt-niet-49315#post642047
Alle zijn blijkbaar niet de enige met dit probleem .Zou zeggen doe ter iets aan. Valse reclame als het mij vr
Alle topics over e-press werden hier samengevoegd.
Groetjes, Antonella
Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.
Ik zie helaas e-press niet bij mijn producten staan. Deze screenshot werd op de pc gemaakt. Dus geen verschil tussen pc en tablet.
En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?
> https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?
Werkt helaas ook niet. Ik blijf dezelfde boodschap zien :
Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.
Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.
Beste,
ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?
Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.
Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...
Groeten,
Tina
jullie werden gecontacteerd door de dossierbeheerder en er is een oplossing geboden.
voor jullie moet ik verder zoeken, want niet alle producten epress staan goed gedocumenteerd voor jullie.
ook voor jou moet ik verder zoeken waar het probleem zich stelt.
aan allemaal groetjes
Tina
Beste,
ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?
Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.
Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...
Groeten,
Tina
Beste Tina,
Ik ben klant ten persoonlijke titel en niet op naam van mijn zaak. Kan je dit rechtzetten?
Alvast bedankt
Beste,
we hebben een aanpassing kunnen doen en ik zie momenteel e-press onder je producten.
kan je vandaag / morgen ook eens testen ?
groeten,
Tina
Werkt inderdaad totaal niet!! Gebeld met hln die zeggen dat het bij proximus ligt en heb gebeld naar proximus die zeggen dat het weer bij hln is.
kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?
kan je dan na installatie in app inloggen ?
kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…
graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ? benieuwd….
groeten,
Tina
wat ik ook vaststel dat er zijn die ook vergeten zijn met welke login (email adres en wachtwoord ze myepressgeactiveerd hebben)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.