Vraag

My e press


Reputatie 2

Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. 

Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.

Of komt dat niet onder mijn producten.? 


111 reacties

hallo ,

ik ben aangelegd als beheerder  en heb een tuttimus abonnement .

maar als ik op de link klik om het e-press hln te activeren klik krijg ik de melding dat mijn pakket niet in aanmerking komt. 

krijg het niet voor mekaar :-( 

Reputatie 1
Badge

Dag Martin,

 

Dat dacht ik ook - ik heb de voorwaarden gelezen -, maar gezien ik geen financiële gegevens diende in te vullen, was ik het niet 100% zeker.

Nu, ik vind het fijn dat ik een jaar lang kennis kan maken met de reacties van extreem-rechts op enkele artikelen. Na 2 dagen heb ik er al genoeg van!!!

Voor die 15 euro die Proximus ons maandelijks cadeau doet, had ik toch liever een abo op Humo gekregen (zelfde groep) :grin:

Groet

 

f.

Reputatie 6
Badge +1

@fic66, had liever All sports pakket of Family pakket gekregen voor deze € 15. Ben geen krantenlezer 😉

Reputatie 5
Badge +2

Wordt dat abonnement ook automatisch opgezegd in december 2020?

 

Gelezen bij HLN : Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van jouw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Als er dus een factuur komt stuur je die gewoon terug!

Opzeggen van uw abonnement kan blijkbaar alleen per telefoon. Dat is wel raar.

ik begrijp het toch niet goed HLN wordt toch vergoed door Proximus voor de elektronische krantversie.

Dus waarom zoude zij dan nog een hernieuwingsbrief sturen of loopt de administratie daar ook al in ‘ t honderd 😀

Reputatie 5
Badge +2

Jij en ik hebben een abonnement bij HLN onderschreven dat betaald wordt door Proximus (dat is geen 14 euro hoor, dat zijn zakelijke onderlinge afspraken). Je kunt dat abonnement opzeggen als je dat wil, dan moet je hen wel telefoneren. En een maand voor het einde van het abonnement ga je van HLN een brief krijgen waarin ze zullen wijzen op het naderend einde van de wereld en zullen ze aandringen op een verlenging. En dan ga jij moeten betalen hé als je verlengt. 

Ten slotte

  • zijn bepaalde klanten van Proximus tevreden dat ze een bijkomend voordeel krijgen
  • is HLN content omdat ze meer abonnementen krijgen en kunnen dus meer vragen  aan hen die publiciteit maken in hun krant
  • is Proximus content omdat ze wat meer bekendheid krijgen en hopen dat hun bestaande klanten niet meer zeuren omdat ze nooit iets krijgen
  • en is het reklamebureau dat gedacht heeft aan zulke aktie content omdat ze betaald worden 
Reputatie 6
Badge +1

PX had beter een keuze mogelijkheid van kunnen maken met All sports, Familie Pakket, Netflix etc. Waren ze goedkoper uit en voor alle PX klanten wat wils. Maar misschien gaan ze dit doen in Enjoy Suprises 😉🤗🤔

Dus moet ik hieruit verstaan dat proximus dan maar voor één jaar betaalt voor de e-versie van de krant of versta ik het verkeerd?

Dat zij geen 14€ betalen daar heb ik geen second aan getwijfeld :relaxed:

Reputatie 6
Badge +1

@Martin. Dat is koffie dik kijken. Afhankelijk waar PX volgend jaar mee komt. Ik zou als PX voor de keuzemogelijkheid gaan. Voor elke klant wat wils 😉

Daar ben ik inderdaad ook grote voorstander van.

Reputatie 6
Badge +1

Aan alle forum leden. Graag voten voor keuzemogelijkheden voor alle klanten waar alle keuzes bij staan zoals All sports, Krant, Netflix, Krant etc. Alvast bedankt 🤗😉😤

Bedoel je deze link om te voten > jouw-ideeenbus/enjoy

Reputatie 5
Badge +2

Dus moet ik hieruit verstaan dat proximus dan maar voor één jaar betaalt voor de e-versie van de krant of versta ik het verkeerd?

Dat zij geen 14€ betalen daar heb ik geen second aan getwijfeld :relaxed:

Ik heb alleszins een abonnement voor één jaar, dat staat zo in mijn account bij HLN. En HLN zegt dat ze een brief sturen als het einde van uw abonnement nadert.  Ik denk niet dat het een eeuwigdurend gratis abonnement zal zijn hé, zelfs op het kerkhof krijg je dat niet meer. :rage:

Dat zou me zeker heel erg verwonderen dat het een eeuwig durende gratis aanbieding van Proximus zou zijn maar één jaar vindt ik toch heel weinig :thinking:

Beste

 

We hebben alle stappen ondernomen voor activeren My-E press.

Het was echter zeer moeilijk als je reeds een “(niet-betalend) account” of nieuwsbrief kreeg, vermits hij je niet wilde inloggen. Een nieuw wachtwoord instellen was vereist.

Ik ben ingelogd via my proximus en via mijn “nieuw” account van HLN. Ik kan nog steeds geen plus artikels lezen. Het is vereist een abonnement te koppelen. Welke code moeten we als Proximus lid invullen als we voorheen GEEN betalend HLN abonnement hadden? Waar vinden we deze code?

 

mss best ook eens contact opnemen met HLN

Heb je nog een andere vraag, neem dan contact op via www.hln.be/service of via 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). We helpen je met veel plezier verder. 

https://www.hln.be/service/contact

NB: Hier komt niemand van proximus langs tijdens het weekend.

Reputatie 7
Badge +2

@Dirk Roefs1 

beste Dirk, 

een gewoon familus pack van een res-klant zou moeten lukken : 

voor ons staat e press actief onder je producten, dus gaan we zoeken waar het misloopt.

je vertrekt dus vanuit je MyProximus fix/vaste producten ?   

Daar zie je onder je producten My press 

Het gaat dus fout op de volgende pagina waar je op inschrijven moet klikken ? “melding dat mijn pakket niet in aanmerking komt. “

groeten,

Tina

 

Beste 

My express verschijnt niet in mijn account. Tuttimus abonnée. Ben beheerder. Kan u dit oplossen. Mvg.,

Mistyme

Ik weet niet of dit onmiddellijk nadat je u geregistreerd hebt op My e-press of dit onmiddellijk in MyProximus te voorschijn komt

NB:  je zie dit actief staan als je via de PC inlogt op www.myproximus.be ,
maar niet in de mobiele versie van MyProximus.

 

 

Is inmiddels gelukt nu.   Bedankt voor de info 

Reputatie 7
Badge +3

@MertensK  De info en links van @Martin zijn al zeer nuttig. Je zou ook een kijkje kunnen nemen op: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html
Groetjes, Antonella

Ik heb hetzelfde probleem voor. Bij zowel proximus als hln.be krijg ik geen oplossing aangeboden. Laatste stand van zaken is dat de technische dienst zegt dat ze een aantal van die gevallen heeft en dat dit zou te maken hebben dat Proximus die profielen nog niet opgeladen heeft in hun database.

Ter info: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen of om het door te sturen aan de specialisten ter zake om dit eventueel op te lossen.

Ter info: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen of om het door te sturen aan de specialisten ter zake om dit eventueel op te lossen.

 

Een antwoord zal voor na Nieuwjaar zijn vrees ik. Ik probeer al 10 dagen een antwoord te krijgen, maar is blijkbaar niet eenvoudig (Proximus verwijst door naar HLN en HLN naar Proximus ...)

anders kun je eens een privé bericht sturen naar iemand van proximus zelf, door hierboven op AntonenellaD te klikken en daar dan je bericht sturen.

Reageer