Vraag

Moeilijkheden met e-press HLN

  • 7 January 2023
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Bij mijn Flex Pack behoort een toegang tot HLN. De activatie wil echter niet lukken. Weet iemand raad ?


3 reacties

Ter info: er zijn nog af en toe meldingen van dit probleem, maar de PX forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier om bij hen na te trekken of alle correct staat.

Ondertussen geef ik al mee wat hier nog voorgesteld werd bij dergelijke problemen nadat PX de instellingen nagetrokken had:

wat kan je eerst checken ->

Problemen met HLN

Antwoord van Proximus: Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN.

Normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

E-press HLN = Het antwoord van het laatste nieuws;

Ontvangen mail van HLN met wat te doen:
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is,
moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code.
Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.
Contacteer HLN op het nummer 02/454.25.90 / Optie 2

Reputatie 2
Badge

Dank voor de snelle reactie. Alles nog eens opnieuw gedaan en probleem is opgelost.

Blij te horen dat ik je hiermee toch heb kunnen verder helpen.

Reageer