Vraag

Moeilijkheden met e-press HLN

  • 23 September 2021
  • 53 reacties
  • 844 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

53 reacties

Gewoon afwachten tot een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je verder te helpen en ondertussen best (indien nog niet gebeurd), zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 4
Badge +2

OK ik wacht af, bedankt voor de interesse!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 ik heb je GID-code ingevuld op je klantprofiel, onderaan in het veld opmerkingen. Laat je weten of het zo wel lukt? Groetjes, Heidi

Geen toegang tot e-press HLN  ondanks de goede instellingen in Proximus 

is het mogelijk om dit te controleren / op te lossen?

Reputatie 7
Badge +4

@Niels_025 Dit zou voor u nu ook in orde moeten zijn nadat HLN het nodige gedaan heeft. 

Reputatie 4
Badge +2

Dag Heidi waar staat dat klantenprofiel, in my Proximus of ergens in de Forum gegevens?

 

Reputatie 5
Badge +1

Heb vandaag e-press HLN via mijn klantnummer Proximus geactiveerd.

Kan inloggen bij HLN met mijn mailadres en paswoord.Maar toch blijven verschillende artikels met HLN+ niet leesbaar voor mij.

Is mijn activatie dan correct gebeurd ?

ro

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 je profiel hier op het forum bedoel ik ;)

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, in ‘mijn profiel” vind ik geen GAD-code

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 vreemd, ik zie de toevoeging wel staan… ik vul de GID-code ook in bij het veld ‘Ticket’ en ‘Globaal klantnummer’, nu zou je het 3 keer moeten terugvinden op je klantprofiel, hier op het forum. Vergeet niet te refreshen, zodat de nieuwe aanvullingen ook bij jou verschijnen! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, ik zal het niet begrijpen, ik kijk :

Dat zal de fout zijn, ik vind “Ticket” en “globaal klantnummer” net zo min als “profiel”. Waar moet ik zoeken? Sorry, Hans

Hier zelfde probleem met HLN e-press. Ik denk bij proximus is alles geactiveerd maar geen toegang tot op HLN , krijg steeds info om abonnement af te sluiten. 

 

Hallo 

Ook ik krijg bij HLN de boodschap " Er is geen abonnement aan uw account gekoppeld." Maar bij Proximus lees ik dan dat alles gelinkt is en dat ik kan starten met lezen.…

.Contact gehad met Hln-klantendienst, die me vriendelijk terug naar Proximus verwijst ...

Kunnen jullie dit oplossen...

Alvast bedankt.…

Luuk

 

Reputatie 1

@SV1 Ik heb alles nagekeken en bij ons staat het actief. Zou je eens met HLN contact kunnen opnemen op te horen waarom je geen toegang krijgt?

Hln wil het GID nummer... 

 

"Indien de activatie niet lukt, vragen we je om contact op te nemen met Proximus. Bij Proximus kan je navragen of je hier recht op hebt én om jouw persoonlijke GID code mee te geven. Deze code bestaat uit 6 tot 8 cijfers (géén letters). Wij kunnen vervolgens aan de hand van jouw GID code controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt."

Hier hetzelfde probleem:

Op ‘My e-Press’ staat HLN op Actief. 
Als ik alle stappen volg (connector MyProximus account, aanmelden bestaand HLN account) krijg ik steeds de melding: ‘Er ging iets mis. Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.’ 
Ik belde reeds naar Proximus. Ik heb alle apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Cookies verwijderd. Volgens Proximus zou het moeten werken.
Ik belde ook naar HLN. Die vroegen om de GID code zoals anderen hier ook zeggen. Maar ik heb tot heden nog geen GID code kunnen bemachtigen. En of die helpt weet ik ook niet.

@HeidiE Wat kan ik doen?
alvast bedankt voor uw reactie.
Mvg

Reputatie 4
Badge +2

Dag Bart,

Bij mij werkt het nu perfect.

Die GID code kunnen ze in je account gegevens zetten.

 

Reputatie 5
Badge +2

@Frans162 Heb je al eens contact opgenomen met HLN? Uw account staat actief bij ons dus zou het moeten werken.

Reputatie 5
Badge +2

@SV1 Ik heb alles nagekeken en bij ons staat het actief. Zou je eens met HLN contact kunnen opnemen op te horen waarom je geen toegang krijgt?

Reputatie 4
Badge +2

Beste,

Gisteren meten GID code aan HLN doorgegeven.

Nog niets gehoord.

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Ik heb reeds geantwoord op een andere post.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb nog een 2de code toegevoegd aan het veldje ticket in jouw Forum profiel. Deze kan je ook doorgeven aan HLN. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

Antonella bedankt voor je interesse.

Ik heb beide nummers ( GID: *****/ E-press HLN: ******) aan HLN doorgegeven.

Volgens de klantendienst van HLN is  er geen link, de GID-code zou ongeldig zijn en het E-press HLN nummer zou te lang zijn.

Mijn hoop is op jullie gevestigd, misschien kunt u contact met HLN opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst om het verder na te kijken. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Hierbij het antwoord van de bevoegde dienst:

Er is door onze expert een ticket opgemaakt om dit verder te bekijken van onze kant IM11571086.

Op het eerste zicht zien we geen problemen en zijn de gegevens die de klant heeft correct.

We gaan dus even de uitkomst van het ticket moeten afwachten.

Groetjes,
Antonella
 

Reputatie 7
Badge +3

@BART.U 

zie je onder MyProximus al je producten ?

als ik je klantennummer opzoek onder myProximus krijg ik geen melding v jou…

Heb je op je aanrekeningen de activatiecode ? is je klantennr gelinkt aan je gsm nummer?

kan je deze link nog eens volgen ?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

hou je ons op de hoogte ?

groeten

Tina