Ik probeer al een week in te loggen, lukt niet als ik op de link klik krijg ik bijgaand scherm
Als ik inlog op HLN, of de App gebruik krijg ik steeds de abonnementsprijzen, dus geen verbinding via mijn Proximus account.
Heb talloze keren met Proximus en HLN gebeld, ze vinden de fout niet . HLN raadde mij aan aan proximus de GID-code te vragen, dan kan HLN mij verbinden. Bij Proximus weten ze niet (?) wat de GID-code is.Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 2 / 3
Geen toegang tot e-press HLN ondanks de goede instellingen in Proximus
is het mogelijk om dit te controleren / op te lossen?
Hier zelfde probleem met HLN e-press. Ik denk bij proximus is alles geactiveerd maar geen toegang tot op HLN , krijg steeds info om abonnement af te sluiten.
@Frans162 Kan je de artikelen niet lezen als je op de rode balk ‘start hier met lezen’ klikt ? Hier bij ons is alles juist geactiveerd.
Ook bij mij hetzelfde probleem. Accounts zijn gelinkt, maar +artikels zijn niet te lezen.
@Frans162 Kan je de artikelen niet lezen als je op de rode balk ‘start hier met lezen’ klikt ? Hier bij ons is alles juist geactiveerd.
Neen, ik kan helemaal niets lezen , krijg alleen het voorstel te zien om een abonnement te nemen met de prijzen ……….
@Frans162 Heb je al eens contact opgenomen met HLN? Uw account staat actief bij ons dus zou het moeten werken.
@SV1 Ik heb alles nagekeken en bij ons staat het actief. Zou je eens met HLN contact kunnen opnemen op te horen waarom je geen toegang krijgt?
@SV1 Ik heb alles nagekeken en bij ons staat het actief. Zou je eens met HLN contact kunnen opnemen op te horen waarom je geen toegang krijgt?
Hln wil het GID nummer...
"Indien de activatie niet lukt, vragen we je om contact op te nemen met Proximus. Bij Proximus kan je navragen of je hier recht op hebt én om jouw persoonlijke GID code mee te geven. Deze code bestaat uit 6 tot 8 cijfers (géén letters). Wij kunnen vervolgens aan de hand van jouw GID code controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt."
@Frans162@SV1 Bij ons staat alles juist geactiveerd. Ik heb dit doorgegeven naar HLN voor verder nazicht.
Zelfde probleem hier, HLN gecontacteerd en zij vragen wederom GID nummer. (heb meer info in mijn profiel gezet)
Alvast bedankt!
@SV1 HLN heeft een aanpassing gedaan op je profiel waardoor het terug zou moeten werken. Je moet aanloggen met je mailadres waarin je je naam gebruikt.
@Frans162 Bij HLN staat ook alles ok voor je. Kan je toch nog eens testen of het nu werkt ?
@Niels_025 Ook voor u staat alles goed bij ons. Ik contacteer HLN voor je.
Nog steeds niets. Er is geen abonnement gekoppeld aan m'n account.
@SV1 Gebruik je het juiste mailadres om in te loggen ? Je moet dat van skynet gebruiken met je eigen naam en niet hetgene dat je gebruikt hebt om je profiel hier op het forum aan te maken.
@SV1 Gebruik je het juiste mailadres om in te loggen ? Je moet dat van skynet gebruiken met je eigen naam en niet hetgene dat je gebruikt hebt om je profiel hier op het forum aan te maken.
Het duurde blijkbaar eventjes vooraleer het actief stond bij HLN.
Bedankt voor de hulp.
@SV1 Graag gedaan. Ben blij te horen dat het eindelijk in orde is .
Veel plezier ermee.
@Niels_025 Dit zou voor u nu ook in orde moeten zijn nadat HLN het nodige gedaan heeft.
Heb vandaag e-press HLN via mijn klantnummer Proximus geactiveerd.
Kan inloggen bij HLN met mijn mailadres en paswoord.Maar toch blijven verschillende artikels met HLN+ niet leesbaar voor mij.
Is mijn activatie dan correct gebeurd ?
ro
@Ro Ik heb reeds geantwoord op een andere post.
Hallo
Ook ik krijg bij HLN de boodschap " Er is geen abonnement aan uw account gekoppeld." Maar bij Proximus lees ik dan dat alles gelinkt is en dat ik kan starten met lezen.…
.Contact gehad met Hln-klantendienst, die me vriendelijk terug naar Proximus verwijst ...
Kunnen jullie dit oplossen...
Alvast bedankt.…
Luuk
Hallo,
zelfde probleem hier. Al n maand ah proberen HLN+ proberen te lezen maar het lukt blijkbaar niet.
Had vroeger een abonnement bij het HLN (papier en digitaal), dus een abonnee nr.
Bezoek gebracht aan proximus Dendermonde, alle klantendiensten verschillende malen gebeld en ge mailed maar tot op heden geen positief resultaat.
GID code gevraagd, doch waarschijnlijk niet de juiste want het lukt niet.
Het HLN stuurt telkens een standaard mail terug om via de proximus account in te loggen, wat niet werkt. Alles is aangevinkt en actief. Maar werkt niet.
Hopelijk langs deze weg enige hulp/verbetering.
groetjes,
Hollidaydriver
@Lucca26 Mijn excuses voor het late antwoord? Is dit ondertussen in orde ?
Bij ons staat uw profiel goed. Als het nog niet in orde is, zal ik het doorgeven aan HLN.
@Hollidaydriver Ook voor u is bij ons alles in orde voor uw beide abonnementen. Ik heb een mail gestuurd naar HLN om dit verder voor je te laten nakijken.
Hallo
Beter late reactie dan geen reactie…
Helaas is er ondertussen nog altijd geen oplossing voor het probleem.…
Jullie stellen ons geduld en ons uithoudingsvermogen wel lekker op de proef… Jammer dat er geen wedstrijden voor klantendiensten gehouden worden… Daar zou ík jullie ranking met evenveel belangstelling bekijken als die waarmee ik nu op jullie antwoord wacht…
Maar kom : hoop doet leven !
@Lucca26 Ik heb dit ook doorgegeven naar HLN voor nazicht.
@Hollidaydriver Ik heb nog wat extra gegevens doorgegeven aan HLN zodat zij voor u een nieuw profiel kunnen aanmaken. Ik hou u verder op de hoogte.
Hallo,
Alvast bedankt voor de hulp. Ondertussen werkt alles hier terug en kunnen we HLN+ lezen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.