Skip to main content

Beste

Ik had 2 jaar geleden in de proximus winkel een account laten aanmaken, nu blijkt het dat deze persoon mijn gender verkeerd heeft ingegeven. Ook had ik toen een andere achternaam ondertussen is die gewijzigd. 

Nu had ik mijn gegevens proberen wijzigen via de computer en de app, dit was echter niet mogelijk omdat deze vakjes in het grijs staan en deze niet gewijzigd kunnen worden. Vervolgens heb ik op Itsme proberen linken in de app in de hoop dat dit mijn officiele gegevens zou wijzigen maar spijtig genoeg niet.

Dus ben ik gewoon naar de Proximus winkel gegaan om die gegevens aan te passen. Ze hebben mijn identiteitskaart ingelezen en een fotokopie genomen van mijn identiteitskaart. Verder werd er tegen mij gezegd dat dit nu inorde is.

Dit was maanden geleden, dus bestel ik gewoon een iphone en nu blijkt na het betalen dat de naam en gender nog steeds niet zijn aangepast. Ik moet dit pakketje gaan afhalen aan het postpunt en hiervoor heb ik mijn ID nodig om het af te halen. Maar de naam en gender komen totaal niet overeen.

Ik was het beu en dacht toen als ik nu de account verwijder en een nieuwe maak dan zijn de gegevens wel juist. Ik heb de beheerder gegevens kunnen wijzigen en ik heb dan het oude klantnummer ingegeven en nu blijkt dat dit klantnummer toch nog mij oude naam en het verkeerde gender hebben.

Ik ben het echt beu.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de naam en gender die aan dit klantnummer vastzitten wijzigen naar de juiste gegevens, en kan ik er nog voor zorgen dat het pakketje de juiste naam heeft voor het verstuurd word. Ik zag net dat ze het pakketje nog aan het voorbereiden zijn. Kan dit nog vlug doorgegeven worden op een bepaalde manier?

Mvg

I

@indieisnothere 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb de gegevens aangevuld en opgeslaan.

Reageer