Skip to main content
Vraag

Mappen skynet mailbox niet meer zichtbaar in Gmail

• February 12, 2026
  • 6 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heb al sinds lang de  Proximus mail account toegevoegd op Gmail van onze smartphones. 

Sinds enkele tijd kunnen wij enkel nog de inkomende e-mails zien, agenda en contacten. Alle andere mappen zoals verzonden/sent ,Spam, concepten ...etc. zijn niet meer zichtbaar.  

Het verwijderen van het account en terug aanmaken lost niks op. 

De instellingen IMAP , imap servers etc zijn correct ingesteld alsook sync is actief

Waar moet ik nog zoeken?

6 reacties

Martin
  • February 12, 2026

Ter info: je bent zeker dat je geen pop gebruikt om mails binnen te halen, want Gmail is hiermee gestopt :

zie : Learn about upcoming changes to Gmailify & POP in Gmail - Gmail Help

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 12, 2026

Hallo Martin,  neen meermaals gecheckt en correcte in-out mail parameters, IMAP etc .. worden automatisch ingevuld wanneer ik skynet account toevoeg in Gmail.

• Apprentice
  • February 12, 2026

Gilbert, Martin,

Bij mij hetzelfde probleem sinds enkele dagen.  Voorheen werkte alles perfect en kon ik overschakelen van Gmail adres naar Skynet adres en kon ik telkens inderdaad alle mappen zien.  Nu gaat dit enkel als ik het Gmail adres kies.

Heeft dit iets te maken met Gmailify waarbij je het Skynet Email account kunt linken aan Gmail?

Ik heb dit geprobeerd maar krijg als antwoord dat er een serverfout is.

????

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 12, 2026

@Gilbert_050 

Kan je het volgende eens nakijken

op de Gmail-app naar de instellingen van je Proximus-account gaan, tik op 'Labelinstellingen' en controleer of de mappen verborgen zijn.

Lukt dit?

Geert

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 12, 2026

Geert,  ik kan wel naar de instellingen van het skynet account maar ik kan enkel datagebruik, meldingen en serverinstellingen zien.

Ik vind nergens  labelinstellingen zoals ik die kan vinden als “ Labels beheren” in mijn gmail account.

Ook het volgende ,  de labels van  gmail account  beheren in smartphone Android  is verschillend van onder windows waar het mogelijk is om labels te “verbergen” of te “tonen” 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 12, 2026

Even een update. Ik heb op de smartphones  Gmail verwijderd via Google play. Resultaat was dat deze niet echt verwijderd was maar terug gezet naar fabrieksinstallatie.  Gmail terug gestart en probleem was opgelost. De skynet maps waren terug en met inhoud. Via google play de “update” gedaan van Gmail en opnieuw probleem.