Skip to main content
Vraag

Mailbox

  • 2 June 2021
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo,

Ik kan niet meer inloggen in mijn Proximus Mail... Het wachtwoord zou veranderd zijn? Ik heb nochtans niets veranderd. Graag uw hulp aub. Groetjes Martine

@Tiny 45 ,

Als er een technieker moet komen ? vragen naar Thomas > prima technieker die goed is in zijn kennis van zijn  vak.

Die is bij mij langsgekomen en àlles is terug prima in orde.

Misschien goed om weten ?

Mvgr.


@Tiny45 Er zijn meerdere klanten die dit probleem ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 


Ook ik kan niet inloggen al ben ik 100% zeker dat gebruiker en paswoord correct zijn. 


Ter aanvulling; ik werk via de Proximus webmail. 


probeer eens naar webmail te surfen door eerst via CTRL SHIFT N  een privé venster te openen en alle cookies aanvaarden, want bij mij lukt het dan wel.


@Argenteus Er was een algemeen probleem. Dit zou moeten opgelost zijn.


Alles terug oké!


bij mij nu ook, ik moet niet meer via een privé browservenster werken.


@Argenteus en @Martin Super!


Reageer