Skip to main content

Ik kan geen oudere mails opvragen, noch via de web url, noch via de app. Het gaat slechts tot 3 weken terug. Via de zoekfunctie lukt het ook niet. Alle instellingen nagezien. Geen regels e.d. ingesteld. 

Hoe kan ik dit oplossen? 

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 


@CynBo Kan je in je forumprofiel toevoegen over welk email adres het gaat? Sinds wanneer doet dit probleem zich voor?


Reageer