Vraag

M-Pay

  • 16 February 2020
  • 11 reacties
  • 363 Bekeken

Hallo,

 

ik heb gisterenavond perongeluk M-pay afgezet. Nu probeer ik het via Myproximus weer aan te zetten maar ik kan het nergens terugvinden.. kan iemand mij daar aub bij helpen? 
 

dank bij voorbaat! 
 

groeten, 

 

Jaimy


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
  1. Tik in de MyProximus app op Producten.
  2. Tik op uw mobiele nummer.
  3. Tik op Instellingen, vervolgens op Andere en dan op Proximus M-Pay.
  4. Tik op Selecteer een limiet en geef uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet in. Bevestig door op Bewaar.

Indien bovenstaande niet voorhanden is of niet werkt vrees ik dat u tot maandag op Px-medewerkers op dit publieke forum zult moeten wachten

P.S. Eventueel ook via MyPx op PC proberen indien mogelijk

Succes

ik vrees er voor dat dit inderdaad niet voorhandig zal zijn, want ik heb net gecheckt bij mij en het is ook niet voorhandig!

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ook niet op MyPx PC/laptop, bij mij aldaar toch terug te vinden …. 

nee daar ook niet

Reputatie 7
Badge +3

@jaimyroos 

Beste,

we kijken dit graag voor je na : vul in je profielgegevens het gsm nummer in waarover het gaat en je klantgegevens. OK ?

Groetjes,

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@jaimyroos  Ik zie dat de optie m-commerce nadien terug werd geactiveerd, maar op 19/02 werd deze door onze achterliggende dienst terug verwijderd en werden er blokkeringen geactiveerd op derde diensten. Dit werd gedaan doordat er een ongewoon hoog verbruik werd gedetecteerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Beste,

Ik wou deze optie aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze opties voor m-pay toch aan te zetten?

 

Bedankt!

 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Gaat het over het nummer 0470xxxx08 dat in uw profile staat.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Joel M Ja, inderdaad. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Dit staat actief in onze systemen.

Reputatie 2

@Luc.M : vriendelijk bedankt! :-)