Hallo,
ik heb gisterenavond perongeluk M-pay afgezet. Nu probeer ik het via Myproximus weer aan te zetten maar ik kan het nergens terugvinden.. kan iemand mij daar aub bij helpen?
dank bij voorbaat!
groeten,
Jaimy
Hallo,
ik heb gisterenavond perongeluk M-pay afgezet. Nu probeer ik het via Myproximus weer aan te zetten maar ik kan het nergens terugvinden.. kan iemand mij daar aub bij helpen?
dank bij voorbaat!
groeten,
Jaimy
Indien bovenstaande niet voorhanden is of niet werkt vrees ik dat u tot maandag op Px-medewerkers op dit publieke forum zult moeten wachten
P.S. Eventueel ook via MyPx op PC proberen indien mogelijk
Succes
ik vrees er voor dat dit inderdaad niet voorhandig zal zijn, want ik heb net gecheckt bij mij en het is ook niet voorhandig!
@Martin ook niet op MyPx PC/laptop, bij mij aldaar toch terug te vinden ….
nee daar ook niet
Beste,
we kijken dit graag voor je na : vul in je profielgegevens het gsm nummer in waarover het gaat en je klantgegevens. OK ?
Groetjes,
Tina
Beste,
Ik wou deze optie aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.
Is er een manier om deze opties voor m-pay toch aan te zetten?
Bedankt!
Met vriendelijke groeten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.