Hallo,
Sinds 10+ jaar heb ik een BGC/PXS abonnement en bijhorende MyProximus account waarmee ik ook op de Pickx app kan en waarmee ik de facturen beheer.
Recent werden de producten (internet en tv) op mijn account over gezet naar een nieuw account van mijn partner om te kunnen genieten van een split-billing van diens werkgever. In de nieuwe MyProximus account staat alles ook correct.
Mijn oude account is nu echter een ghost account zonder producten en waarmee ik ook niets meer kan doen in de Pickx app.
We proberen om via het nieuwe account een lid toe te voegen aan de Proximus family. Tot mijn verbazing wordt daar niet gevraagd naar het toe-te-voegen email adres, maar krijg je gewoon een http link om te delen. Wanneer ik die link wil openen met de oude account, wordt er mij gevraagd om in te loggen (wat ik dus doe met de oude account) en daarna gebeurt er niets. Ik zou ergens verwachten om een boodschap te krijgen genre "klik hier om de uitnodiging om lid te worden van de familie van xxxxx". Niks. Nada.
Hoe wordt dat geacht van te werken? Ik zou graag met mijn oude account als beheerder kunnen optreden in mijn originele producten die nu onder gebracht zijn in een nieuw account.
Een telefonisch gelogde case hierover bij PXS blijft ook onbeantwoord.
Alvast bedankt voor enige opheldering.