Skip to main content
Vraag

klantennummer werkt niet

  • September 13, 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Dag,

Mijn mobiel is net doorgedragen van mijn mama naar mij. Gisteren kregen we bevestiging maar als ik op myproximus mijn klantennummer wil ingeven, komt er een melding dat deze niet juist is… Ik wou graag een bestelling doen maar zo lukt het niet want alleen de factuurbeheerder kan dat en normaal moet ik dat nu zijn…

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • September 13, 2025

@Goia Hermans  misschien kan deze info je al wat verder helpen → Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus  daar staat o.a. uitgelegd hoe je beheerder kan worden enz….

  • Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
    PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen (indien je met bovenstaande uitleg niet geholpen wordt), als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
    → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: PX moderatoren komen niet langs op het forum tijdens het weekend.