Ik probeer klant te worden bij Proximus. Simpel zou je zeggen. Nee hoor. Ik vul in wat ik wil (Flex pack). Vervolgens moet ik een account aanmaken. En dan… zegt proximus dat ik een business klant zit ik nu in een loop. Als je website voor nieuwe klanten al niet naar behoren werkt vrees ik voor de rest.
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog bijkomen om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.