Skip to main content

Ik probeer klant te worden bij Proximus. Simpel zou je zeggen. Nee hoor. Ik vul in wat ik wil (Flex pack). Vervolgens moet ik een account aanmaken. En dan… zegt proximus dat ik een business klant zit ik nu in een loop. Als je website voor nieuwe klanten al niet naar behoren werkt vrees ik voor de rest. 

@PetDig 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog bijkomen om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @PetDig als online bestellen niet lukt, kun je gratis bellen naar onze klantendienst via 0800 22 800 of langskomen in een shop! Groetjes, Heidi


Reageer