Skip to main content
Vraag

Kan niet meer inloggen

  • 5 februari 2025
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Jamo
  • Motivator
  • 280 reacties

Ik probeer in te loggen op MyProximus en krijg bij het ingeven van mijn paswoord de melding dat ik 3 keer een verkeerd paswoord heb ingegeven. Dit in drie verschillende browsers en op de app. Is dit een algemeen probleem of heeft er iemand geprobeerd om in mijn account te komen.  

This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33447 reacties
  • 5 februari 2025

Het is niet algemeen in ieder geval.

  • Ga naar de MyProximus loginpagina: http://MyProximus.be .

  • Klik op "Wachtwoord vergeten?": Dit vind je onder de loginvelden.

  • Voer je gebruikersnaam in:  je e-mailadres .

  • Volg de instructies: Je krijgt een e-mail of SMS met een herstelcode of een link waarmee je je wachtwoord kunt resetten.

  • Stel een nieuw wachtwoord in: Nadat je de herstelcode hebt ingevoerd, kun je een nieuw wachtwoord kiezen.


Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • 280 reacties
  • 5 februari 2025

Na ongeveer 1 uur kon ik terug inloggen maar stond er dat ik nog geen klant was. Alles verdwenen. Nu nog eens geprobeerd en alles is terug werkend.

mvg