In MyProximus zie ik dat ik gratis 10 Gb Cloud heb. Als ik ga naar Mijn producten en dan op Cloud klik, zie ik de details. Mijn login naam staat er naast en de weblink proximuscloud.be ook.
Open ik de weblink, dan krijg ik een fout: “Please check in MyProximus if you are eligible for this product and activate it via MyProximus”. Ik vind ergens nergens in MyProximus een “activate” knop. Via hulp/search op de Proximus website, zou ik ‘nieuw account’ moeten klikken. Ook dat vind ik nergens.
Ik heb ook de Poximus Cloud App geinstalleerd (windows). Als ik die open, krijg ik een error 2055. (Chrome).
Is er ergens nog een activatie-stap te gebeuren vooraleer ik kan gebruik maken van Proximus Cloud ?
groeten,
Els
Bladzijde 2 / 2
@Speedygekko Is het gelukt om het contactformulier te verzenden?
Ik ben hier ook al enkele dagen bezig om te kunnen inloggen op proximus cloud. Chat of bellen levert niets op links die niets opleveren enz ik krijg telkens ,,oeps er liep iets fout foutmelding 2055’’ mail versturen voor technisch probleem, (aangeraden na bellen 08002288) ik zie nergens cloud staan bij internet ook niet bij mijn producten kan er daar niemand een oplossing voor vinden want ik zie dat ik zeker niet de enige ben op dit forum hier. Een vriend ondernam deze namiddag ook een poging en heeft hetzelfde probleem kon ook niet inloggen. Beste dank voor wie me verder kan helpen.
@Michael V : mijn excuses voor het late antwoord, maar ik heb in tussen wat prive-zaken achter de kiezen waardoor dit wat langer is blijven liggen dan voorzien allemaal.
Ik heb net het formulier kunnen invullen en dan via de mail ons knop wat info kunnen geven in een tekst-venster, waarna ik het verstuurd heb.
Tot op heden kreeg ik altijd dezelfde foutmelding : We've encountered an error. (Error Code: 1008)
Kan jij in dit verhaal iets (extra) betekenen voor me ? PB mag altijd ;-)
@Michael V : daarnet, wanneer ik via de Proximus website (en dus ingelogd via MyProximus) op de Cloud link klikte, kreeg ik volgende melding
Dezelfde foutcode dus dan wanneer ik via de Windows app probeer in te loggen...
@Speedygekko Onze collega’s antwoorden asap op je vraag via het contactformulier.
@elsvano Via onze support pagina kan je een contactformulier invullen zodat ze via mail met u contact opnemen. Dit is de enigste juiste manier om de beste support te krijgen voor cloud problemen.
Ik hoop dat het ondertussen is opgelost , ik heb al jaren datzelfde probleem :-(
@cl.d Als je het contactformulier invult nemen onze collega’s van de clouddienst contact met u op.
heb ik gedaan dat formulier ingevuld maar tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen , 14 dagen geleden opgestuurd dat formulier via de site van proximus na dat ik met een paar medewerkers had gepraat , dus wacht ik nog maar eens af of het daadwerkelijk ga lukken om mij de toegang te geven via de cloud .
Ook ik kan niet meer aan mijn cloud bestanden via de PC.
Krijg steeds foutmelding
@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.
@Wim Hoorelbeke
@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.
@DaisyS bedoeld hiermee : Voor een probleem met Cloud gelieve dit via deze website melden :
ik lees hier in dit forum, dat het CLOUD-probleem al zo oud als de straatstenen is. Achwel ik kan meldden dat dit probleem nog steeds aanwezig is. als ik een cloud-account wil aanmaken, dat krijg ik steeds de vraag om account te creëren, maar waar moet ik dat begot doen. Er is geen enkele link, of pagina waar ge dat kunt. Hoe zo kan ik dan een CLOUD-account aanmaken?
Blijkbaar geen prioriteit binnen Proximus om hun website en hun service naar de klanten toe optimaal te houden. Wat voor een provider ben je dan.
Wel terug de prijzen optrekken op 01 jan, maar niet hun diensten.
Denk eens te gaan uitzien naar alternatieven.
met groet
Patrick
Er zijn inderdaad problemen
Maar pas maandag komt er iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.
Zopas ook een dergelijke Proximus Cloud zonder succes proberen te creëren via MyProximus (web)
Vraag voor oplossing per e-mail - cfr info in een vorig bericht van een moderator - overgemaakt, we zien wel wat ervan komt binnen een paar (werk)dagen
Oei, ik veronderstelde dat @patdeg deze raadgevingen gevolgd had en zo die Link gekregen had als antwoord!
Zopas ook een dergelijke Proximus Cloud zonder succes proberen te creëren via MyProximus (web)
Vraag voor oplossing per e-mail - cfr info in een vorig bericht van een moderator - overgemaakt, we zien wel wat ervan komt binnen een paar (werk)dagen
Resultaat
zondagavond gemeld via betrokken webformulier → dinsdagmiddag: door Proximus opgelost/actief gezet (en Proximus ook een e-mail melding dienaangaande ontvangen)
Dank u
PX cloud werkt bij mij wel zoals het moet, maar via de bovenstaande link krijg ik toch nog altijd
@Martin
uw (MyProximus) link geeft eenzelfde effect hier, waarschijnlijk (weer eens) een MyProximus “(interworking issue” ...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.