Skip to main content
Vraag

Kan geen internetabo bestellen met bestaand account

• January 26, 2026
  • 5 reacties
  • 25 Bekeken

Telkens als ik een nieuw internetabonnement wil bestellen wordt ik doorgeleid naar een nieuwe pagina die niet laadt. Verschillende browsers en toestellen hebben hetzelfde probleem dus daar ligt het niet aan. Het lijkt een probleem te zijn met mijn MyProximus account.

5 reacties

Martin
  • January 26, 2026

@TheLau 

Indien het nog niet gebeurd zou zijn, best er voor zorgen dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat PX-moderatoren niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen morgen om je hiermee verder te helpen als ze hier terug langskomen, om zo extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen, bv welk internet abonnement je wilt bestellen....
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

• Auteur
  • Apprentice
  • January 26, 2026

Mijn klantnummer staat in mijn profiel.

Wil nog toevoegen dat het niet uitmaakt wat ik probeer te bestellen. Ik krijg altijd onderstaande melding en dan loopt het mis na “Aanbiedingen op maat bekijken” aan te klikken.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 27, 2026

@TheLau Dag, ik zie geen reden waarom dit niet zou lukken? Ik wil het order wel plaatsen als je wil. Best is ook dat je eerst de cookies en cache eens oppoetst van je browser.

• Auteur
  • Apprentice
  • January 27, 2026

@TheLau Dag, ik zie geen reden waarom dit niet zou lukken? Ik wil het order wel plaatsen als je wil. Best is ook dat je eerst de cookies en cache eens oppoetst van je browser.

Ik zou het liever opgelost willen krijgen zodat ik gewoon zelf producten kan bestellen, anders moet ik voor alles hier een topic komen aanmaken in de toekomst :)

Ook met een lege cache en cookies blijft het probleem. Ik zit nu in een incognito/private venster en ook nog eens op een andere internetverbinding zonder verschil.

De URL die blijft laden is:

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview?intent=internet&lomId=4132793

Als ik het stukje achter “overview” weg laat krijg ik deze pagina te zien

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 27, 2026

@TheLau  Is dit via pc? heb je de app getest?