beste
Ik heb een iphone 14 pro max kunnen bestellen, nu is mijn vraag wanneer deze geleverd wordt. Ik verwachte hem vandaag 16 september te hebben ontvangen. nu is dit niet zo het geval, Wanneer kan ik deze verwachten?
beste
Ik heb een iphone 14 pro max kunnen bestellen, nu is mijn vraag wanneer deze geleverd wordt. Ik verwachte hem vandaag 16 september te hebben ontvangen. nu is dit niet zo het geval, Wanneer kan ik deze verwachten?
dacht dat ik de enigste was, dit blijkt een groot probleem te zijn bij Proximusen ze moeten hier snel iets aan doen!
Ik zit met hetzelfde probleem,
13september de iPhone 14pro Max besteld , zou hem de 16de ontvangen maar kan nog steeds niet zien wanneer hij juist wordt bezorgt!
weet iemand al iets meer?
je kan je bestelling volgen in je MyProximus.
Indien dat niet lukt: Kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen? een Order Ref? dan kunnen we dit nakijken.
groeten
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Hallo,
ik probeer mijn bestelling te volgen via myproximus maar er staat geen producten gevonden
je bestelling staat onder een ander klantennummer, waar je waarschijnlijk geen login voor hebt
Het gelinkte email adres is nochtans hetzelfde voor je bestelling
De ID documenten zijn goed ontvangen, maar je moet via de mail de bestelling afronden en betalen? Kan je eens checken? Je zou de mail moeten ontvangen hebben volgens mijn collega.
groeten
Tina
je bestelling staat onder een ander klantennummer, waar je waarschijnlijk geen login voor hebt
Het gelinkte email adres is nochtans hetzelfde voor je bestelling
De ID documenten zijn goed ontvangen, maar je moet via de mail de bestelling afronden en betalen? Kan je eens checken? Je zou de mail moeten ontvangen hebben volgens mijn collega.
groeten
Tina
maar mijn bestelling is al betaald?
ah dan heeft dit bericht alles gekruist… ik geef het door
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.