Vraag

Internet Box v1 bis geïnstalleerd

  • 2 February 2024
  • 13 reacties
  • 346 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties

Gisteren werd bij ons een internet box V1 bis gïnstalleerd, ter vervanging van BBox3 . Dit om telefoon via VOIP te laten gebeuren.

Vroeger konden wij via 192.168.1.1 in onze BBOX 3 om de instellingen na te gaan.

Blijkbaar lukt dat niet meer met deze Internet Box V1 bis.

Filmpje op Proximus toont wel dat in MYPROXIMUS de gegevens zichtbaar zouden zijn en daar zou ook bijvoorbeeld WIFI dienen teruggevonden te worden. Blijkbaar is dat bij ons niet het geval.

Hoe komen wij in de Internet V1 bis box of kunnen wij de instellingen ervan vinden in MyProximus ?

 

ro


This topic has been closed for comments

13 reacties

Je moet met deze box alles instellen via Myproximus de app of webversie http://myproximus.be 

Reputatie 5
Badge +1

@Martin 

Martin goede morgen. Zo ver had ik via de website van Proximus ook al info .

Maar als ik naar myproximus ga, vind ik daar nergens iets terug van deze modem . 
Volgens instructie filmpje van  Proximus zouden we in myproximus info moeten vinden van wifi bijv. . Maar we zien hier niets van.

ro

@Ro 

Wat krijg je te zien als naar http://proximus.be/myinternet surft 

Reputatie 5
Badge +1

 

Reputatie 5
Badge +1

Kan eventueel ook iemand van de Proximus medewerkers nagaan, waarom in myproximus wij geen toegang hebben tot de geplaatste internetbox ?

Reputatie 5
Badge +1

Volgens Proximus demo filmpje om toegang te krijgen op internetbox via myproximus zouden we volgend beeld op myproximus moeten krijgen , zie foto, en dat hebben we duidelijk niet .

 

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Van zodra dit administratief is aangepast zal je ook de toegang hebben tot de interface van de modem via MyProximus. Dit order is momenteel nog lopende. 

Reputatie 5
Badge +1

@DaisyS  is dit order nu al in orde ? In de web toepassing van myproximus kunnen we nog steeds de internetbox gegevens niet vinden ?

 

ro

Reputatie 7
Badge +3

@Ro 

Het order staat nog steeds open, ik heb ticket IM12465334 aangemaakt om het order met spoed behandelt te krijgen.

We houden je op de hoogte

 

Geert

Reputatie 5
Badge +1

@GeertC   deze morgen kunnen vaststellen dat in de webtoepassing van myproximus de instellingen voor de internetbox zichtbaar zijn.

Dus dit is opgelost. Waarvoor dank .

 

ro

@Ro  een vraagje, die benaming “internet box V1 bis” is dit iets dat je op een label van de bbox zelf gevonden hebt of ergens anders?

Want ik vraag mij af of er dan verschillende versies van deze internet boxen bestaan! 
(Buiten de internet box+ voor Mega en Ultra fiber).

Reputatie 5
Badge +1

@Martin , dit staat op de verpakking van de internetbox. Ter info

 

Ok bedankt @Ro voor je feedback.