Skip to main content
Vraag

Instellingen internetbox

• 22 januari 2025
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Jamo
  • Motivator
  • 272 reacties

Ik heb een tijdje geleden een interenetbox in gebruik genomen. Ik heb toen via de hulp op dit forum het wifi wachtwoord en gebruikersnaam te weten gekomen. Zou normaal via mail toegestuurd worden maar is nooit gebeurd. Ik kan nu via de app de instellingen doen van de box. Via de website zie ik deze instellingen niet. In MyProximus is niets terug te vinden van de internetbox.Is dit normaal dat je enkel instellingen kan doen via de app? Indien niet kan er dan iemand dit nakijken. Ook kan ik geen wifi booster v2 bestellen via de app. Ik krijg altijd de foutmelding dat de app niet werk en dat jullie het gaan oplossen. Wanneer ik via de website bestel kan ik geen v2 bestellen ,het is enkel een gewone booster en geen keuze voor een ander type. 

mvg

7 reacties

Martin
  • 32943 reacties
  • 22 januari 2025

zie je dan via :→  My-Products__/details/internet

als je naar beneden scrolt het volgende niet staan :

Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • 272 reacties
  • 27 januari 2025

Nee,ik zie dat niet staan. Moest ik de instellingen zien staan dan had ik de vraag hier niet moeten stellen.

Martin
  • 32943 reacties
  • 27 januari 2025

Via een privé venster in je webbrowser of via ander browser ook niet?

Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • 272 reacties
  • 29 januari 2025

Kan er iemand van Proximus dit in orde maken aub. Zodat ik de instellingen van de internetbox ook op mijn laptop kan zien. De booster is niet meer nodig die heb ik bij Bol besteld.

mvg

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 30 januari 2025

@Jamo  Dag, je Internetbox stond niet gedocumenteerd in het systeem. Ik heb zonet dit order gelanceerd. Geef dit een uurtje en dan moet dit in orde zijn.

Jamo
  • Auteur
  • Motivator
  • 272 reacties
  • 30 januari 2025

@Luc.M Bedankt om dit op te lossen.

mvg

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 30 januari 2025