Beantwoord

Inloggen proximus.be lukt niet

  • 17 januari 2018
  • 8 reacties
  • 465 Bekeken

Badge
Wil inloggen bij "proximus.be" doch krijg volgende melding :
www.proximus.be heeft je te veel omgeleid
probeer je cookies te wissen
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
heb alle cookies verwijderd doch géén resultaat...
icon

Beste antwoord door MarcoPolo 18 januari 2018, 14:48

wat een vreemd gedoe....
alle browsers geprobeerd (4 stuks)...niets lukte...
overal alles verwijderd...
en na herstart géén probleem meer...
Begrijp nog steeds het probleem niet...
afin...kan terug verder en is het voornaamste.
Toch bedankt om te reageren.
Bekijk origineel

8 reacties

lukt het eventueel met een ander browser
Badge
wat een vreemd gedoe....
alle browsers geprobeerd (4 stuks)...niets lukte...
overal alles verwijderd...
en na herstart géén probleem meer...
Begrijp nog steeds het probleem niet...
afin...kan terug verder en is het voornaamste.
Toch bedankt om te reageren.
Ik heb ook al ondervonden dat er soms problemen pas verdwijnen na een "full shutdown" van windows 10 !
Ik heb hetzelfde probleem. De proximus helpdesk antwoordt ook niet. Als het morgen niet opgelost is verander ik van provider na proximusklant te zijn voor 15 jaar
ter info: som kunnen adblockers roet in het eten strooien en indien die actief zijn in je browser eens proberen die uit te zetten.
Adblocker uitgezet, werkt nog niet. Zoals anderen hierboven heb ik ook al met verschillende browsers en zelfs andere laptops en gsms geprobeerd.

De foutmelding raadt aan om cookies te verwijderen. Dit heb ik natuurlijk ook geprobeerd.
hopelijk kunnen de proximus medewerkers je morgen verder helpen als ze terug op het forum langskomen...
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je BBox even herstarten en kijken of het probleem zich dan nog voordoet, rknoops?

Reageer