Skip to main content

ik ontvang al 3 weken geen mails meer noch in de app noch in de webmail ....

• April 11, 2026
  • 10 reacties
  • 51 Bekeken

ik gebruik al 20 jaar mijn ...@belgacom.net mails adres 

ik ontvang al 3 weken geen mails meer noch in de app noch in de webmail .…

help ! :/

10 reacties

Mutlie
  • April 11, 2026

Belangrijk ! Binnen het uur na posten kan je je bericht wijzigen. Verwijder je mailadres ! Tenzij je graag wil dat het wordt misbruikt, natuurlijk.

Ben je zeker dat je mail moet hebben ontvangen? Heb je al in de spamfolder gekeken?
Heb je een ander mailadres? Stuur dan van dat adres een testmail naar jezelf. Of laat een vriend/familie dat doen. Is het resultaat een foutboodschap? Dan heb je een hint wat er fout loopt. Het gebeurt nog al eens dat je mailbox (over)vol is,. Je wachtwoord niet gewijzigd en niet aangepast?

Martin
  • April 11, 2026

&

@ben dhaene 

Omdat de PX moderatoren maandag ook  verder zouden kunnen natrekken of voor deze mailbox alles in orde staat bij hen,  dan best intussen er voor zorgen dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat zij niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende meer relevante informatie aanvullen, bv in dit geval het betrokken mailadres waarover het gaat...
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

• Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2026

Ik ontvang nu pas enkel mails omdat ik die nu laat doorsturen naar mijn gmail

ik kan enkel nog versturen vanuit de webmail maar in de webmail zelf ontvang ik dus niets … 

mijn opslag vh account is slechts 16% of 800mb  v de beschikbare 5 Gb … 

Martin
  • April 11, 2026

@ben dhaene dit betekent dat je mails wél nog binnen komen op de Proximus-server (want ze worden doorgestuurd naar Gmail), maar worden niet meer zichtbaar in je inbox.
Heb je ook al gekeken of ze niet in de spam terechtkomen of in een andere map.

• Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2026

Spam is leeg …

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • April 13, 2026

@ben dhaene Ik zie dat je forward email adres van je Gmail al staat ingesteld sinds oktober 2025.

Als je ze laat forwarden is het natuurlijk logisch dat ze op je Gmail binnenkomen en niet op je Proximus email adres.

• Auteur
  • Apprentice
  • April 13, 2026

@ben dhaene Ik zie dat je forward email adres van je Gmail al staat ingesteld sinds oktober 2025.

Als je ze laat forwarden is het natuurlijk logisch dat ze op je Gmail binnenkomen en niet op je Proximus email adres.

Dag Daisy ik ontving de mails sinds 2025 inderdaad dubbel, zowel in mijn Belgacom mailbox als in mijn Gmail mailbox echter sinds medio maart 2026 kwamen die nergens meer binnen… ik heb de Gmail dit weekend er weer  aan gekoppeld want die was verwijderd op de webmail. 
het enige wat in tussentijd is gebeurd is dat mijn laptop stuk is en ik dus geen mails meer « fysisch binnen trek » dus enkel nog via de webmail kan ontvangen …. Tot 3 weken geleden … wie kan mij helpen ? Want ik krijg al weken niets meer 

Martin
  • April 13, 2026

Louter TBI : Ik heb het wel nog niet getest, maar als je ze in gmail zelf laat ophalen dan blijven ze volgens mij zichtbaar in ‘postvak in van’ van je Proximus webmail.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 14, 2026

@ben dhaene 

heb je al eens de cookies verwijderd op je internet browser?

Krijg je dan wel opnieuw mails binnen op de webmail?

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • April 14, 2026

Yezzzzz cookies gewist en doorschakelen verwijderd 

nu komt mijn test mail op de web mail wel binnen

Bedankt voor de tip !

groet

Ben