Skip to main content

Ik heb geen instellingen veranderd en zowel op mijn phone als laptop krijg ik de volgende boodschap als ik inlog op webmail, geen mails . Heel vervelend want ik verwacht belangrijke emails en moet het een en het andere via mail afhandelen.

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.

Fyi

pop3 < account@belgacom.net > niet bereikbaar | Proximus Forum

= er zijn mailproblemen voor sommige klanten

&

er zijn ook problemen m.b.t. de bereikbaarheid van het Proximus contactcenter


Ok, ik ben al blij dat het probleem zo te zien niet bij mij ligt.

 

Alvast bedankt voor het snelle antwoord top!


@Patrick48 TUI: Ze zijn er nog altijd mee bezig zie → Mail account niet bereikbaar

en  pareil pour les francophones  → WEBMAIL inaccessible


Is hier in tussen in orde lukt weer ik hoop dat het bij de andere mensen ook al is opgelost.

Alvast bedankt,


Inderdaad opgelost


Reageer