Beantwoord

Ik kan niet inloggen in app MyProximus

  • 14 September 2023
  • 7 reacties
  • 1044 Bekeken

Sinds vandaag kan ik plots niet meer inloggen in de MyProximus app die op mijn smartphone geïnstalleerd is. Ik zie enkel een zwart scherm en een rood streepje in het midden wat voortdurend blijft ronddraaien. Heel vervelend.

Ik heb de app zonet eens verwijderd en terug geïnstalleerd, telefoon aan en uit, maar het euvel blijft. Maakt geen verschil.

Wél kan ik nog gewoon inloggen in MyProximus op de website.

Zou een medewerker van Proximus hier morgen eens naar willen kijken? Zo vervelend dat ik niet in de app kan.

Hartelijk dank bij voorbaat!

icon

Beste antwoord door Janine_05 20 September 2023, 11:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hmm, ik ben er ondertussen achter dat ik met 4G wel in de app kan en dat 'ie dan naar behoren werkt.

Maar waarom werkt via wifi normale login voor de app (met e-mailadres en wachtwoord) plots niet meer? Ik doe dit al jaren zo. Ik heb een MyProximus account met e-mailadres en wachtwoord.

Als ik vanuit de app switch van 4G naar wifi, dan blijf ik wel in de app, maar de meeste tabbladen zijn dan óf blanco óf niet volledig geladen. Zijn er momenteel misschien werken bezig ivm MyProximus? Of verloopt de synchronisatie tussen mijn wifi en de app plots niet goed?

Amai, helemaal niemand van Proximus heeft gereageerd vandaag?

@Janine_05 Ter info:

Nu zal het pas maandag zijn dat er iemand van PX zelf terug op het forum langskomt.

Proximus moderatoren, die zijn ook niet constant online op dit publieke forum.
Hun reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

Reputatie 7
Badge +5

@Janine_05 Je mag dit doorgeven via de shaker van de MyProximus app. De app openen, eens met je toestel schudden zonder het te laten vallen en dan krijg je een kader waar je je probleem kan door geven.

@DaisyS 

Heb ik sinds vorige week al drie keer gedaan, Daisy. Nog altijd geen reactie op gekregen. Daarom dat ik het nu op het forum post.

Ik kan simpelweg niet meer inloggen in de app. Enkel met 4G zit ik erin, zonder inlog en zonder wachtwoord. Via wifi geraak ik er niet meer in sinds vorige week. Ik vind het heel raar.

Sinds 5 min is het in orde. Ik heb de oplossing uiteindelijk zelf gevonden, na een week weliswaar.

In de app : vanuit 4G schakel je over op wifi. Dan klik je op het plusje op je profielpagina en vervolgens kun je wél login en wachtwoord ingeven. Alles werkt naar behoren. Goed gedaan, Janine!

Er mag een slotje op dit topic. Probleem is eigenhandig verholpen.

ik snap wel nog altijd niet waarom je die omweg moet maken van eerst via mobiel in de app te gaan en dan overschakelen naar wifi, i.p.v. dat je van de eerste keer via wifi de app kunt openen, enfin ja voor u is het dan blijkbaar toch opgelost en dit is het bijzonderste hé ;-)