Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de taal in mijn "Persoonlijke informatie" aanpassen?


Onder “Persoonlijke informatie” staat de taal ingesteld op Engels waardoor ik ook mijn facturen in het Engels krijg. Blijkbaar kan je dit zelf niet aanpassen dus zou iemand van de Proximus mensen hier dat kunnen aanpassen voor mij? Ik zou graag gewoon Nederlands als voertaal hebben. Dank bij voorbaat.

Beste antwoord door HadewychT

@Stanislau.aliakseyeu Ik heb je mailbox in onze systemen op NL gezet. Als het toch nog fout staat in webmail zelf, kan je dit zelf aanpassen via de instellingen. 

 

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 31 mei 2024

@Els87400De nodige aanpassingen zijn uitgevoerd..Groetjes,Joel

 


 

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 augustus 2024

Beste, mijn Proximus mail is weergegeven in het Engels en die zou ik graag weergegeven zien in het Nederlands en ik kan geen extra mailadres aanmaken, kan je mij daarbij helpen aub, MVG Jan


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 23 augustus 2024

@JanL2303 Ik heb de taal van je mailbox aangepast. 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 augustus 2024

Beste, ik heb even uitgelogd en terug ingelogd en merk dat ik nog steeds de weergave in Engels krijg.

 


M_016
Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4337 reacties
  • 23 augustus 2024

Ik vermoed dat u best uw foto hierboven best snel verwijderd via ….  rechts onderaan uw bericht

uw e-mail adres is in principe te achterhalen op dit publieke forum

Concreet kunt u via de webmail website instellingen - taal&regio - een (blijvende) taalkeuze maken 

Webmail | Proximus


Ik zou ook willen dat het werd aangepast voor mij naar Nederlands.


Mutlie
  • 1805 reacties
  • 21 september 2024

Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren ingrijpen.
Plaats je gegevens in je forumprofiel  terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 3 oktober 2024

@Stanislau.aliakseyeu Ik heb je mailbox in onze systemen op NL gezet. Als het toch nog fout staat in webmail zelf, kan je dit zelf aanpassen via de instellingen. 

 

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 oktober 2024

Beste, 

Ik heb ook hetzelfde probleem dat hierboven vermeld staat, my proximus app is allemaal in het Engels en ik zou het graag in het Nederlands hebben, kunnen jullie het nodige doen aub?

 

Alvast bedankt

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 7 oktober 2024

@Emisario05 In onze systemen staat alles in het Nederlands.


Reageer