Skip to main content
Vraag

HLN werkt niet

  • August 21, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Beste,

Ik krijg melding dat mijn Proximus en HLN account gelinkt zijn. Maar als ik dan doorklik op de HLN website, of via de HLN app wens te gaan, kan ik niks lezen als abonnee en dien ik een betalend abonnement bij te nemen. 
kunnen jullie mij hierbij verder helpen?

alvast bedankt, Anouk

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 21, 2025

@Anouk_K 

PX-moderatoren kunnen dit beter/vlotter natrekken/helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 22, 2025

@Anouk_K Dit staat correct geconfigureerd in onze systemen. Ik raad aan om de app te verwijderen, inclusief cookies en cache, en vervolgens de installatie opnieuw uit te voeren. Indien dit niet werkt, neem je best contact op met DPG Media. Ik bezorg je je GID-nummer via een privébericht