In MyProximus is mijn e-press actief voor HLN maar langs kant HLN werkt het niet.
Support van HLN vraagt nu mijn GID code. Na 3 telefonische pogingen en 1 poging via mail, zonder resultaat, probeer ik het eens via het Forum. Kan ik mijn GID code krijgen aub?
Bladzijde 2 / 2
account HLN is gekoppeld,doch heb nog altijd geen toegang tot digitale HLN+ artikels.Krijg bericht “gratis HLN+ zijn op”
@guydella Ik laat het nakijken door HLN
Krijg ook vraag naar GID code van HLN?
@guydella Ik heb hen zelf die GID al doorgegeven. Zij hebben dit ondertussen in orde gemaakt. U zal van hen vandaag een mail ontvangen met alle nodige info.
Beste,
Ik ben al jaren goede klant. Het koppelen met HLN lukt echt niet, ondanks vele pogingen en het nalezen van de blogs. kan u ook voor mij het nodige doen?
@pieterdl92
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks hier de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@pieterdl92 Ik heb je gegevens doorgegeven aan HLN om dit voor je na te kijken. Aan onze kant is alles in orde.
@pieterdl92 Sorry voor de late reactie. HLN heeft dit ondertussen in orde gemaakt. Je zou hier van hen een mail over gekregen moeten hebben eind april.
Beste Proximus,
Ik heb een GID code van jullie ontvangen, maar ik heb nog steeds geen toegang tot HLN E-Press. Aangezien er op MyProximus staat dat HLN E-Press “actief” is, en het nog steeds niet lukt, kunnen jullie aub het nodige doen zodat m’n toegang in orde komt?
ik krijg steeds volgende foutmelding wanneer ik MyProximus wens te koppelen met m’n HLN account :
Na een tiental mails met Proximus te hebben uitgewisseld, zou het fijn zijn hiervoor een oplossing te bekomen.
Alvast dank!
Ik heb hetzelfde probleem met epress, my proximus geeft weer dat de account (reeds) gekoppeld is maar HLN kan in haar databanken niets terugvinden. na een aantal pogingen bij proximus helpdesk heeft een medewerker mij een ‘GID code gegeven… deze komt overeen met mijn klantnummer… ik twijfel of deze correct is gezien heel wat geaarzel en twijfel langs de proximus kant.
Kan u me mijn GID code meedelen ? mijn klantnummer is 1000143
@Patrick L Voor de GID kun je best even contact opnemen. Het gaat hier op privé gegevens en die worden niet op een publiek forum gedeeld.
beste Michael, het is intussen opgelost. Mijn ‘myproximus account’ diende ‘opnieuw’ geactiveerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.