Skip to main content
Vraag

Heeft Proximus geen klachtendienst?

• September 25, 2025
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

Daarnet telefonisch contact gehad met de klantendienst en zij beweren dat je bij Proximus geen klacht kan indienen. ‘Proximus heeft geen klachtendienst’ zei hij!
Is dit correct?

De behandeling van klanten via de chat is absoluut ondermaats!
Sarcastisch en dwaze opmerkingen hoeven voor mij er niet bij.
Gewoon klaar en duidelijke antwoorden zijn voldoende, maar dit is blijkbaar te veel gevraagd.

Hoe kan je een klacht indienen over de klantendienst? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • September 25, 2025

@langeraertg 

Mss kan dit je al verder helpen → Een klacht indienen via telefoon of per e-mail | Proximus

TIP:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2025

Lang genoeg aan de lijn blijven via de telefonisch helpdesk en zij zoeken dan blijkbaar alles uit wat misgelopen is via de Proximus Chat.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 25, 2025

@langeraertg Tuurlijk heeft Proximus dit. Kan ik je helpen?

• Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2025

​Dag @Luc.M,

Ik geloof dat ik klacht heb kunnen indien via de telefoon.
Verder heb ik ook niet veel informatie gekregen.
Referentie van mijn vraag: 2461162841
Bovenstaand nummer heb ik ontvangen via sms.
Ik wou vooral klacht indien tegen de medewerker die mijn vraag behandelde via de Proximus Chat.

Ik had een vraag over de bestelling van de iPhone 17 Pro Max gesteld.
Ik versta dat Proximus afhankelijk is van Apple voor de leveringen, maar ik had eerst zaterdag 20 september andere info ontvangen over mij bestelling. Waardoor ik vandaag 25 september contact opnam met de klantendienst. Ik dacht misschien dat er iets mis was gelopen. De bestelling ging maandag 22 september worden verwerkt, maar had nog niks vernomen. Hierdoor wou ik eens luisteren wat er aan de hand was.

Mvg,

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 25, 2025

@langeraertg  Ik zie helaas dat dit toestel nog niet binnen is. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 25, 2025

@langeraertg  Tot op heden heeft ook onze logistieke dienst nog geen duidelijk zicht op de situatie, aangezien dit volledig afhankelijk is van de leveringen door Apple.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2025

@Luc.M
Hartelijk bedankt voor deze info.
Het lijkt mij vooral afwachten dus. 🙂
Jammer dat de klantendienst niet op dezelfde manier werkt als u.