Skip to main content

Hoe kan ik mijn GID code terugvinden?

Dit omdat hln epress  abo niet meer werkt en volgens hln hebben ze die code nodig om het manueel te (het)activeren. 

Ter info: Best dat je die code opvraagt via helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800.

Want hier lees ik van PX medewerkers dat zij die niet mogen doorgeven via deze weg hier.

Anders kan je ook afwachten tot de PX medewerkers hier morgen terug langskomen om hun reactie te horen.

De persoon a d lijn gisteren via 0800 22 800 had geen idee waarover ik het had. Vandaar de vraag via het forum.

Dag @Fred1976 ik heb de GID-code toegevoegd aan je klantprofiel hier. Groetjes, Heidi

Dit omdat hln epress  abo niet meer werkt en volgens hln hebben ze die code nodig om het manueel te (het)activeren. 

@Lili100 FYI: iemand van de PX moderatoren kunnen het in je  → ForumProfiel zetten bv onder het tekstveld “ticket’. Maar best  dat je eerst zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invult indien nog niet gebeurd .
In het veld "Ticket" kun je ook specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Lili100 

ik heb een code in “ticket” gezet in je forumprofiel… kan je ze vinden?

groeten

Tina

Reageer