Skip to main content
Vraag

Geraak niet ingelogd op my proximus

• May 1, 2026
  • 8 reacties
  • 48 Bekeken

3 verschillende browsers, anonymous…

authenticate?stepUp=false - NS_BINDING_ABORTED

8 reacties

Martin
  • May 1, 2026

Geraak je nog ingelogd via de proximus+ app want bij was het probleem dat mijn myproximus/proximus+ account verdwenen was, heb dan opnieuw moeten registreren via itsme en dan werkte het terug zowel via de app als via de webversie.

NB: pas maandag komt hier een proximus moderator terug langs.

• Auteur
  • Rising star
  • May 1, 2026

Proximus+ gaat, maar daar zou ik enkel TV en een telefoonlijn hebben. Via de browser op de gsm gaat het wel nog.

Ik denk dat dieplinken een slecht plan was.

Martin
  • May 1, 2026

@Jelle_07 Probeer toch  eens door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (voor Firefox browser is het CTRL SHIFT P)

• Auteur
  • Rising star
  • May 1, 2026

Dat had ik geprobeerd, ik heb via firefox op Android kunnen doen wat ik wou. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 4, 2026

@Jelle_07  Is het gelukt? Ik zie op 3 mei een succesvolle login.

• Auteur
  • Rising star
  • May 4, 2026

Luc, ik kon inloggen via firefox for android. Heb het niet meer geprobeerd op desktop of laptop aangezien de functionaliteit op smartphone beter lijkt dan op desktop. (via een windows laptop geraak ik nu gewoon ingelogd)

Wat wel een probleem is dat in de proximus+ app enkel pickx en een telefoonlijn staan bij de producten.
Op het “today” tabje zie ik wel mijn mobile flex. Wanneer ik daar op “Internet” tik krijg ik de boodschap dat ik geen internet products heb. Ik heb echter Internet Maxi Fiber.

Er lijkt mij wat werk aan die app…

Maar nu hijack ik mijn eigen topic.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 5, 2026

@Jelle_07 Als je ingelogd bent in de app zou je normaalgezien al je producten moeten zien. Dit zie je bovenaan waar je je initialen zou moeten zien staan. Je kan ook eens nakijken of je zelf producten kan toevoegen

• Auteur
  • Rising star
  • May 5, 2026

Ik ben beheerder.

Wanneer ik op producten rechts boven kies voor “add+” en dan “add an internet option” zie ik de gegevens van mijn internet. Die wordt echter niet toegevoegd als product.
Ik kan op die manier ook mijn mobiel abonnement zien, dat staat echter OOK op mijn “today” tab, niet gewoon onder mijn producten.