Skip to main content
Beantwoord

Geen verbruik meer zien vast internet

• November 3, 2025
  • 41 reacties
  • 333 Bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 2, 2025

@Joel M 

Al een reactie ? Want ik zou hier op de hoogte worden gehouden maar ook niet.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 3, 2025

@Joel M 

Ik heb geschud maar blijf niet schudden , jullie schudden in mijn zak voor de centen maar problemen oplossen ho maar. 

Communicatie ….? NON want er wordt niks gezegd om een klant op de hoogte houden. Was een tevreden klant maar heb hier al verschillende problemen gemeld maar oplossen is er niet bij. Je moet maar scriptjes volgen wat ze geen maar niet bij mij echt niet. 

Heb lang genoeg in de Telecom sector gewerkt en scriptjes oplezen is uit de kindertijd jaren als je dit werk pas komt doen. 

Je moet buiten de scripts denken niet aflezen. Dus zeg maar eens hoe het er voor staat en oh ja vergeet vooral mijn jaar korting niet toe te kennen en nee geen € 5 dat mag echt € 25 zijn per maand , maar ja dat is enkel voor nieuwe klanten en trouwe klanten en geen mensen die een probleem ervaren , ik al verschillende problemen , waar niks mee gedaan wordt. 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 3, 2025

Dag ​@patrick1981 het IT ticket IM12902032 is nog in behandeling, onze IT-dienst probeert dit voor je op te lossen.

Zodra wij een update ontvangen, zullen we je informeren.

Bedankt voor je geduld.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 10, 2025

@DaisyS 

Is er inmiddels al een antwoord ? Want het probleem blijft aanslepen die geraken niet opgelost. 

Niemand houd me hier op de hoogte echt niet was wel gezegd maar nee hoor. 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 10, 2025

@patrick1981 IT-Ticket IM12902032 is in behandeling, wij mochten nog geen update ontvangen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 11, 2025

@Joel M ​@HeidiE ​@DaisyS 

Krijg ik nu ook 12 maanden korting op mijn pack ? 

Dus mijn huidige pack een deze prijs € 77,99 ? Dat is de promotie prijs voor nieuwe klanten. Met de problemen die niet opgelost geraken denk ik wel dat ik die 12 maanden krijg. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 15, 2025

@Joel M ​@HeidiE 

We zijn weer 4 dagen verder WEER GEEN antwoord of oplossing.

IK wil zeker die compensatie die ik al voorstelde , Testaankoop nog eens een mail verstuurd maar de ombudsdienst voor Telecommunicatie ook  nog eens.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 15, 2025

@patrick1981 Er werd intussen een escalatieprocedure opgestart voor IT-ticket IM12902032. Wij mochten nog steeds geen update ontvangen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 18, 2025

@HeidiE ​@Joel M ​@Luc.M 

Gaat er deze week een oplossing zijn ? 

Zo niet weet ik wat doen…..want dit heeft nu wel tijd genoeg gekost. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 19, 2025

@patrick1981 Ik heb juist iemand van  IT aan de lijn gehad.Kan u opnieuw proberen zodat ze de logs kunnen opvolgen/bekijken.U mag ook opnieuw het scherm doorsturen wat u te zien krijgt bij het raadplegen van de data.Excuses nogamaals voor het ongemak en ook dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 19, 2025

@Joel M 

Blijf niet bezig hé …..

Het is aan JULLIE dit op te volgen. Heb toen moeten schudden voor die logs en nu komen jullie met dit…?? DENK HET NIET , jullie lossen dit vandaag op , anders zeg ik nu nog op ben het meer dan BEU ! 

Hier VOILA heb je een beeld dat is wat ik zie. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 19, 2025

@patrick1981 Ok, het is nog steeds hetzelfde scherm . Ik heb het opnieuw doorgegeven en IT is er volop mee bezig, ook al lijkt het misschien van niet.We brengen u op de hoogte van zodra we feedback ontvangen.Groetjes,Joel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 19, 2025

@Joel M 

OPNIEUW..?? 

Echt er gebeurd daar toch niks hé snap best dat dit forum vol staat met klachten. 

Ga eens dit doorgeven het HELE forum aan testaankoop en de ombudsdienst of die er ok mee kunnen lachen. En ik wacht daar geen weken mee ik doe dit nu nog vandaag. 

Jullie laten mensen weken wachten met hun problemen en das echt waar er gebeurd niks aan. Heb ook al meerdere problemen gemeld ook NOOIT een oplossing en volgende week is week 7 !!! dat ik dit probleem heb. Blijkbaar is dit allemaal heel normaal en moet er geen oplossing komen. 

Prijzen opslaan kan allemaal maar enkel de problemen nee die kunnen niet opgelost worden. Tja zie maar dat dit vandaag is opgelost maar de andere stappen zet ik wel NU !!! 

Oh ja er ligt al wel een factuur klaar en ik mag die al wel braaf betalen..??? Ook een probleem met mijn bank rekening moet mijn bank ook bellen om dit op te lossen. Maar die zijn in verlof dus die kan pas volgende maand bellen voor een oplossing. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 23, 2025

@Joel M 

Geen oplossing ? 

Week 7 !!!! 

Dus compensatie is op zijn plaats 12 maanden want ik betaal voor een service. 

Op mijn klacht wordt ook niet gereageerd….

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 26, 2025

@Joel M ​@HeidiE 

Het blijft verdacht stil rond dit topic. Het is echt een schande en op mijn klacht formulier ook geen enkel antwoord op gekregen. Als jullie zo in 2026 met jullie klanten blijven om gaan ….

Regelrecht een ramp zoals jullie hier nergens op reageren meer , al 7 weken !!! dit probleem blijft aanslepen. Hoe moeilijk kan dit zijn om het in orde te brengen want de fout is aan jullie kant ! 

Dan liggen ook ineens mijn gegevens nog eens op straat wat al weer veel zegt over jullie beveiliging. Een eigen medewerker die dit zomaar ff kan doen , weg vertrouwen ! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • December 29, 2025

@Joel M ​@tina.b ​@Luc.M en alle andere….

Hier is het KLAAR !!!!!! 

8 WEKEN !!! en GEEN oplossing een SCHANDE !!!! 

Heb de hele nest opgezegd en er komt NOOIT meer Proximus binnen. Hier heb je de oplossing…… Ik zal ook iedereen afraden om überhaupt Proximus te nemen ook al is er fiber.

Jullie kunnen het uitzoeken met alles en nee ben GEEN tevreden klant.

Ik zou zeggen allen neem een andere provider waar je wel service krijgt en geholpen wordt !!!