Skip to main content
Vraag

Geen verbruik meer zien vast internet

• November 3, 2025
  • 14 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Het is me sinds vorige maand al opgevallen dat er geen verbruik meer kan worden nagekeken van het vast internet. 

Er was eerst de melding vorige maand dat er onderhoud was heb dan gewacht. Daarna heb ik een kleine wijziging gedaan in mijn abonnement en sindsdien is er geen verbruik meer zichtbaar van vast internet. Dit niet via de app maar ook niet als ik inlog in de klantenzone op de site zelf. 

Nu is het een nieuwe maand mijn tellers zijn op 0 gegaan wegens het starten van een nieuwe periode. 

Kan dit eens nagekeken ? 

Deze tweede foto laat zien als je drukt op meer details over mijn verbruik.

14 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1853 reacties
  • November 3, 2025

@patrick1981  Dag Patrick heb je je coockies en cache als opgeruimd?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 132 reacties
  • November 3, 2025

@Luc.M 

Bedankt voor je reactie. 

Ja al verschillende keren gedaan ook bij de app uitgelogd terug ingelogd maar brengt geen oplossing. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1853 reacties
  • November 3, 2025

@patrick1981  Wij doen navraag en laten je later feedback.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1853 reacties
  • November 3, 2025

@patrick1981  De IT-dienst van MyProximus heeft bevestigd dat er geen problemen zijn met jouw account en dat het verbruik op nummer 0472 xxxx 62 zichtbaar is. Wij willen graag vernemen of je momenteel nog problemen ondervindt. Indien dit niet het geval is, vragen wij je om hiervan een screenshot te maken en deze aan ons te bezorgen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 132 reacties
  • November 3, 2025

@Luc.M 

Dit is wat ik te zien krijg geen verbruik zichtbaar. Dit is zowel in de app als in Google Chrome als in Edge heb verschillende dingen geprobeerd ook de cookies en cashe gellegd maar er is zichtbaar. 

Wel voor de goede orde het is het vast internet. 

Martin
  • 30318 reacties
  • November 3, 2025

@patrick1981 Probeer toch ook eens door in je browser een incognito venster te openen via
CTRL+SHIFT+N 

want soms kunnen extensies partner spelen.

(NB: voor browser firefox is het CTRL+SHIFT+P)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 132 reacties
  • November 3, 2025

@Martin 

Dank je maar ook dit is niet de oplossing dus ook geen verbruik te zien.

Trouwens stel dat dit wel zou hebben gewerkt dan blijft de app ook nog over want daar uitloggen terug inloggen ook daar geen verbruik in te zien.

Dus ik zie nergens mijn vast internet verbruik niet de app geen nekel browser en incognito vernster ook niet.

Martin
  • 30318 reacties
  • November 3, 2025

Bij mij is het omgekeerd in de app zie ik het niet maar wel via de Browser en het is al af en toe zo geweest dat het niet altijd lukt in de browser en dan wel incognito, vandaar dat ik deze tip heb meegegeven om eens te proberen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 132 reacties
  • November 4, 2025

@Luc.M 

Heb inmiddels niks meer gehoord over dit probleem ? 

Wordt dit opgelost of moet ik iets anders doen ? 

Een antwoord die duidelijk is zou fijn zijn.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3085 reacties
  • November 4, 2025

@patrick1981 

op dit ogenblik is je vraag voor onderzoek bij de collega’s van IT

Hopelijk komt er snel een oplossing.

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 132 reacties
  • November 10, 2025

@tina.b 

Is hier al wat van bekend ? Na 6 dagen nog geen antwoord is niet zo klantvriendelijk lijkt me. 

Als dit niet opgelost kan worden los ik dit ook zelf hoor , Telenet wil ook klanten hebben…..

Laat maar iets weten want internet snelheden goed maar de service als dit soort zaken niet goed. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2160 reacties
  • November 13, 2025

@patrick1981 Kan u het vandaag nog eens opnieuw proberen om te zien als het nu lukt.IT zou iets aangepast hebben.Groetjes,Joel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 132 reacties
  • November 13, 2025

@Joel M 

Heb net kunnen proberen maar het is niet opgelost.

Heb dan ook de app geprobeerd weg gedaan terug geinstalleerd als twee verschillende browsers ( Edge en Chrome ) maar geen verbruik zichtbaar.

Ik had eerst altijd de Ultra fiber dan is dit aangepast naar de Giga fiber en sindsdien is dti probleem aanwezig.

daarvoor had ik dit probleem niet dus het moet ergens intern zijn mis gegaan bij de omzetting.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2160 reacties
  • November 14, 2025

@patrick1981 Spijtig dat het nog steeds niet werkt.Ik heb het probleem opnieuw doorgegeven aan IT met als nummer IM12897099.Zij gaan het verder onderzoeken. Van zodra we antwoord ontvangen, zal dit aan u overgemaakt worden.Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.