Skip to main content
Beantwoord

Geen verbruik meer zien vast internet

• November 3, 2025
  • 41 reacties
  • 333 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Het is me sinds vorige maand al opgevallen dat er geen verbruik meer kan worden nagekeken van het vast internet. 

Er was eerst de melding vorige maand dat er onderhoud was heb dan gewacht. Daarna heb ik een kleine wijziging gedaan in mijn abonnement en sindsdien is er geen verbruik meer zichtbaar van vast internet. Dit niet via de app maar ook niet als ik inlog in de klantenzone op de site zelf. 

Nu is het een nieuwe maand mijn tellers zijn op 0 gegaan wegens het starten van een nieuwe periode. 

Kan dit eens nagekeken ? 

Deze tweede foto laat zien als je drukt op meer details over mijn verbruik.

Beste antwoord door patrick1981

@Joel M ​@tina.b ​@Luc.M en alle andere….

Hier is het KLAAR !!!!!! 

8 WEKEN !!! en GEEN oplossing een SCHANDE !!!! 

Heb de hele nest opgezegd en er komt NOOIT meer Proximus binnen. Hier heb je de oplossing…… Ik zal ook iedereen afraden om überhaupt Proximus te nemen ook al is er fiber.

Jullie kunnen het uitzoeken met alles en nee ben GEEN tevreden klant.

Ik zou zeggen allen neem een andere provider waar je wel service krijgt en geholpen wordt !!! 

41 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 3, 2025

@patrick1981  Dag Patrick heb je je coockies en cache als opgeruimd?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 3, 2025

@Luc.M 

Bedankt voor je reactie. 

Ja al verschillende keren gedaan ook bij de app uitgelogd terug ingelogd maar brengt geen oplossing. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 3, 2025

@patrick1981  Wij doen navraag en laten je later feedback.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 3, 2025

@patrick1981  De IT-dienst van MyProximus heeft bevestigd dat er geen problemen zijn met jouw account en dat het verbruik op nummer 0472 xxxx 62 zichtbaar is. Wij willen graag vernemen of je momenteel nog problemen ondervindt. Indien dit niet het geval is, vragen wij je om hiervan een screenshot te maken en deze aan ons te bezorgen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 3, 2025

@Luc.M 

Dit is wat ik te zien krijg geen verbruik zichtbaar. Dit is zowel in de app als in Google Chrome als in Edge heb verschillende dingen geprobeerd ook de cookies en cashe gellegd maar er is zichtbaar. 

Wel voor de goede orde het is het vast internet. 

Martin
  • November 3, 2025

@patrick1981 Probeer toch ook eens door in je browser een incognito venster te openen via
CTRL+SHIFT+N 

want soms kunnen extensies partner spelen.

(NB: voor browser firefox is het CTRL+SHIFT+P)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 3, 2025

@Martin 

Dank je maar ook dit is niet de oplossing dus ook geen verbruik te zien.

Trouwens stel dat dit wel zou hebben gewerkt dan blijft de app ook nog over want daar uitloggen terug inloggen ook daar geen verbruik in te zien.

Dus ik zie nergens mijn vast internet verbruik niet de app geen nekel browser en incognito vernster ook niet.

Martin
  • November 3, 2025

Bij mij is het omgekeerd in de app zie ik het niet maar wel via de Browser en het is al af en toe zo geweest dat het niet altijd lukt in de browser en dan wel incognito, vandaar dat ik deze tip heb meegegeven om eens te proberen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 4, 2025

@Luc.M 

Heb inmiddels niks meer gehoord over dit probleem ? 

Wordt dit opgelost of moet ik iets anders doen ? 

Een antwoord die duidelijk is zou fijn zijn.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 4, 2025

@patrick1981 

op dit ogenblik is je vraag voor onderzoek bij de collega’s van IT

Hopelijk komt er snel een oplossing.

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 10, 2025

@tina.b 

Is hier al wat van bekend ? Na 6 dagen nog geen antwoord is niet zo klantvriendelijk lijkt me. 

Als dit niet opgelost kan worden los ik dit ook zelf hoor , Telenet wil ook klanten hebben…..

Laat maar iets weten want internet snelheden goed maar de service als dit soort zaken niet goed. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 13, 2025

@patrick1981 Kan u het vandaag nog eens opnieuw proberen om te zien als het nu lukt.IT zou iets aangepast hebben.Groetjes,Joel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 13, 2025

@Joel M 

Heb net kunnen proberen maar het is niet opgelost.

Heb dan ook de app geprobeerd weg gedaan terug geinstalleerd als twee verschillende browsers ( Edge en Chrome ) maar geen verbruik zichtbaar.

Ik had eerst altijd de Ultra fiber dan is dit aangepast naar de Giga fiber en sindsdien is dti probleem aanwezig.

daarvoor had ik dit probleem niet dus het moet ergens intern zijn mis gegaan bij de omzetting.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 14, 2025

@patrick1981 Spijtig dat het nog steeds niet werkt.Ik heb het probleem opnieuw doorgegeven aan IT met als nummer IM12897099.Zij gaan het verder onderzoeken. Van zodra we antwoord ontvangen, zal dit aan u overgemaakt worden.Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 19, 2025

@Joel M 

Ondertussen 4 dagen verder en ik zie geen oplossing. 

Begin dat stillekes wel beu te worden. Ik had het duurste pakket alles werkte normaal ik schakel een pakket lager en alles werkt niet meer zoals het hoort. Vindt dit toch geen service eerlijk is eerlijk hoor. Een mens moet zijn verbruik kunnen nakijken als dat wordt aangeboden. 

Of wel heb ik recht op totaal onbeperkt internet zonder FUP ja dat moet je het niet hebben maar goed ik heb wel een FUP. 

Ik verwacht dan ook een oplossing van jullie en wel deze week. Want mijn partner kijkt er enorm naar uit om weer Telenet te hebben daar waar die ook ZONDER betaling zijn films kan doorspoelen zonder TV Replay+ te moeten betalen. 

Het is ook zo jullie geven nergens een feedback op waarom moet een klant altijd feedback vragen ? Kunnen jullie niet een keer wat aangeven ? Met deze 4 dagen zit ik op 10 dagen met dit probleem wat als jullie 10dagen een probleem hebben privé ? dan is het opgelost niet meer en niet minder. 

EEn sms een telefoontje een mail niks kan ervan af maar in januari mag ik wel €4 extra per maand betalen voor mijn pakket dat is dan wel goed genoeg. Geen service en niks extra’s wat je ervoor terug krijgt. Beschamend in één zin. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 20, 2025

@patrick1981

Volgens ticket IM12897099 hebben de mensen van IT het ticket afgesloten wegens geen reactie van de gebruiker.
Kan u eens kijken in uw mailbox en/of spamfolder of u hierover iets terugvindt?

Groetjes,
Joël

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 20, 2025

@Joel M 

Mijn mail box staat elke dag open en ik check elke dag mijn emails en er is geen reactie die ik ook maar heb gekregen. Niet van IT niet van jullie van niemand. 

Dus als iemand mij zegt er is een e-mail gekomen klopt van geen kanten. Het is donderdag en blijkbaar wil dit probleem zich niet oplossen na 11 dagen hetzelfde probleem te hebben , beschamend gewoon. 

Dan zeggen dat ik een e-mail heb gehad nee hoor niks gekregen niet eens een sms of eender wat dus hoe kunnen die zeggen , geen reactie van de gebruiker ? 

Denk dat ik beter mijn keus maak oke geen fiber meer maar wel service daar ik ook voor betaal. 

Welk email adres is er gebruikt ? Welk klantnummer is er gebruikt ? Wanneer is die email verstuurd ? Kunt u mij het exacte tijdstip en de afzender‑mailserver geven waarop die mail volgens uw systeem is verstuurd? Kunt u mij een screenshot of logbestand tonen dat bewijst dat de mail is verzonden?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 20, 2025

@patrick1981

De gegevens die in uw profiel staan (klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres) ga ik ervan uit dat deze correct zijn en dat ze gebruikt worden voor MyProximus.
Kan u mij dit nog even bevestigen?

Groetjes,
Joël

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 20, 2025

@Joel M 

De gegevens zijn allemaal correct hebt ff gekeken. 

Heeft u een screenshot wanneer het verstuurd is ? Hoe heet deze email wie is de afzender ? Om welk  uur is dat verstuurd ? Wat stond er in de email ? Waar is mijn opvolging die ik niet zie ? 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 21, 2025

@patrick1981

Ik heb klachtenticket IM12902032 aangemaakt en doorgestuurd naar IT voor feedback en vooral voor een oplossing.

Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en daarom nogmaals onze excuses voor het ongemak en dat het langer duurt dan normaal om dit op te lossen.

Groetjes,

Joel

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 24, 2025

@Joel M 

En we zijn terug 3 dagen verder echt een hopeloze zaak aan het worden. 

Krijg ook geen antwoord op mijn vragen wanneer de emails verstuurd zijn welk email adres wat erin de email stond wie dit heeft verstuurd afzender van de email….. Allemaal dingen waar een klant niet blij van wordt. 

Dit is het verhaal , ik betaalde het duurste pakket en kon verbruik nakijken. Ik vraag een aanpassing en ineens werkt dat niet meer. Na herhaaldelijk hier te vragen en zeggen is er geen actie die wordt ondernomen 10+3 = 13 ! dagen met dit probleem. Technisch is het dus niet mogelijk om iets voor elkaar te krijgen. Jullie IT zegt er zijn geen problemen zie screenshots dat ze er zeker zijn. 

Jullie willen geld verdienen en in januari weer een prijs stijging mooi is dat. Maar goed anders eens testaankoop vragen wat die er van zeggen en de ombudsdienst voor telecom ga ik ook eens aanspreken want dit is totaal echt geen service. Betaal al meer omdat ik fiber heb loopt goed snelheden prima lijn stabiel , klantenservice 0 niet stabiel en zeker niet snel.  

En ja ik ga dit ook echt doen want mijn geduld is meer dan op om iets technisch op te lossen. Heb in het verleden nog problemen gehad met jullie ook technisch kwam ook nooit een oplossing voor dan van ellende weg gegaan. Terug gekomen omdat er fiber is ja mooi maar zodra er een technisch probleem is dan hoor ik jullie niet niet want dan is er zogezegd aan jullie kant geen probleem. 

Als ik nu weg zou gaan dan is het ook nooit meer Proximus ik haal de gsm die er staat alles weg maar als ze vragen aan mij of jullie goed zijn zal er een negatief advies volgen. Er zijn meer klanten die wel blijven die vertrouwen hebben maar ik niet meer. En ik lees meer klachten hier dat is triestig voor zo een bedrijf , zal dat ook mee pakken naar Testaankoop en de ombudsdienst voor Telecom natuurlijk. Want het is echt een schande aan het worden hoe dit verloopt. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 24, 2025

@patrick1981  Dan ga je alle feedback krijgen via deze kanalen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 24, 2025

@Luc.M 

Ben dan echt eens benieuwd want eerste mail is al de deur uit ik maak geen beloftes die ik niet nakom namelijk en laat het geen 13 dagen wachten. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • November 27, 2025

@Luc.M 

En weer twee dagen verder. 

Eergisteren zelfs internet eruit zogezegd door een fout …….

Toevallig allemaal ?? 

Morgen is het vrijdag dan zijn we 2 WEKEN verder nog nooit zo een rommel gezien klantenservice dikke 0. Krijg je vragen op de site doe mee… ja doe niks. 

Ongelofelijk wat een benden pijl service. Wacht even af wat testaankoop mij zegt en de ombudsdienst voor telecom heb ze mails gedaan hoe jullie omgaan om een probleem te fixen en te communiceren. Diep triest. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 27, 2025

@patrick1981IT heeft gevraagd of het mogelijk is om de app via de gsm te gebruiken. Bij een foutmelding kan je met de gsm schudden, zodat zij de logbestanden kunnen opvragen.Alvast bedankt. Groetjes,Joel.