Skip to main content
Vraag

Geen punten krijgen bij dagelijks spel Proximus+ World

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Ik speel dagelijks het spel. Nu merk ik de laatste tijd op dat punten verzamelen niet meer zo goed gaat. Ik heb nu 2 dagen na elkaar het spelletje moeten spelen (groene vakje). Ik behaalde een paar keer de minimum vereiste score maar kreeg iedere keer de melding “Goede poging. Oefening baart kunst…”. Ook al behaalde ik meer punten dan nodig. 
ik krijg het gevoel dat Proximus verhindert dat ik mijn tickets zou halen tegen het einde van de maand. Zijn er nog mensen die dit ondervinden?

3 reacties

• Rising star
  • December 12, 2025

Beste,

Alle prijzen zijn weg, dus Fiber is inactief. Je kan technisch gezien nog gooien met de dobbelsteen en die mini-games spelen bvb, maar het heeft geen zin meer voor tickets (enkel om wat te oefenen voor volgend jaar).

Normaal heb je links een aftelklok (rood icoon). Als je daarop klikt, krijg je de melding “Fiber gaat even in winterslaap” en bijkomende uitleg.

Je kan wel nog de Quarterly Quest doen (Frosty Pinnbal) tot 31/12. Een top 20 plaats levert nog een voucher op.

Groeten,

Jurgen

• Auteur
  • Apprentice
  • December 12, 2025

Dat meen je niet! Ik heb bijna 40.000 tickets. Ik dacht dat je tot eind december kon inwisselen. Zonde van al mijn ongebruikte punten…

Bedankt voor je reactie. 

• Rising star
  • December 12, 2025

Theoretisch gezien is het ook tot 31/12, maar de rewards zijn op (dit waren vaste aantallen bij de start van de wedstrijd). Het is het gevolg van iedereen die spaart om bij de eerste 10 te zijn om de Limited voucher vast te krijgen. Als die dan op geraken (begin november denk ik), dan start er natuurlijk een rush op de lagere vouchers. Misschien wordt het systeem wat aangepast in 2026. Ik denk dat dit de eerste keer was en dan is het natuurlijk moeilijk inschatten hoe alles gaat lopen, zeker bij langdurige wedstrijden.