Vraag

Geen producten op Myproximus

  • 12 September 2022
  • 17 reacties
  • 270 Bekeken

Sinds een aantal weken klant van Proximus voor vast en mobiel internet + TV op klantnummer 29358***. Na meerdere chatsessies, enkele telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support #51177902 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Bedroevend ...

Ik heb nog steeds een gebruiker profiel (omschakelen naar beheerder lukt ook niet ..) via mijn mailadres op myproximus en heb nooit een activatiecode ontvangen om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op de Proximus Pickx app. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn.

Ik wens nu een onmiddellijke oplossing. Zoniet zal ik terugkeren naar mijn vorige provider Telenet waar ik nooit dergelijke problemen gekend heb (of problemen binnen een paar dagen opgelost werden). 


17 reacties

Kan er iemand reageren op dit topic. Vind het onaanvaardbaar dat Proximus mij nu reeds weken aan het lijntje houdt en geen oplossing (en ook niet de minste feedback) biedt voor mijn probleem …

Eerlijk gezegd mis ik de reactiviteit en het professionalisme van Telenet. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@RaoulL  Hiervoor zijn er 4 lopende dossiers en sta je in contact met hun( Ann en Femke.) zie ik. Groetjes

Zelfde probleem hier... Ook GEEN producten in mijn proximus app.

Wel aantekeningen via sms

Sinds een aantal weken klant van Proximus voor vast en mobiel internet + TV op klantnummer 29358***. Na meerdere chatsessies, enkele telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support #51177902 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Bedroevend ...

Ik heb nog steeds een gebruiker profiel (omschakelen naar beheerder lukt ook niet ..) via mijn mailadres op myproximus en heb nooit een activatiecode ontvangen om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op de Proximus Pickx app. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn.

Ik wens nu een onmiddellijke oplossing. Zoniet zal ik terugkeren naar mijn vorige provider Telenet waar ik nooit dergelijke problemen gekend heb (of problemen binnen een paar dagen opgelost werden). 

Ik ben sinds eergisteren klant geworden en heb ook de zelfde probleem. enkel de picks app werkt wel, deze probleem komt door technieker dat ze de order niet fatsoenlijk heeft afgesloten, ik ben ook aan het wachten voor een oplossing...

@ukonak  zie ook je nieuwe post die hiervoor opgestart hebt → my proximus | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Dave71  De uitnodiging om een accout aant te maken is verzonden via mail. Hiermee kun je je account aanmaken

Reputatie 7
Badge +3

@ukonak  Jouw account staat actief sinds 1/11/2023

Reputatie 7
Badge +3

@Dave71  Ik denk dat je problemen hebt doordat je gebruikte email reeds op een ander klantnummer staat.

@Luc.M ik heb dit probleem ook.  Uit telefoontje met klantendienst ben ik niets wijzer geworden.  Mijn gsmnummer is via een andere provider.  Ik vermoed dat daar het probleem ligt?

 

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator):

neen u kunt normalerwijze gebruik maken van een mobiel nummer van een andere (nationale) operator bij de aanmaak van een MyProximus account (en/of als uw contactnr)

indien er geen producten terug te vinden zijn in MyProximus is er mogelijks een Proximus IT-probleem voor uw klantnr X of hebt verwijst uw  MyProximus login  eventueel nog naar een oud klantnr Y (gekoppeld aan eertijds opgezegde abonnementen)

 

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Je MyProximus-account afsluiten | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

@zweefs Ik vond 2 accounts van u terug waarvan 1 niet juist gekoppeld was. Deze heb ik verwijderd. Ik heb je een mail gestuurd om je op de andere als beheerder te kunnen aanmelden

Ik heb hetzelfde probleem waar ik geen producten zie op de app. Ik heb mobiel en internet. Hoe los ik dit op?

@Lisakeuh 

Heb je het met de shaker functie al gemeld, door met je toestel te schudden waarbij dan een  venster opent, waar je het probleem kunt melden en zo komt dit bij de juist bevoegde dienst terecht die dit verder kan behandelen.

Al gemeld ja maar niks van reactie 

Reputatie 7
Badge +3

@Lisakeuh 

zie je wel je producten wanneer je op je laptop inlogt op My Porximus?

MyProximus – Klantenzone | Proximus

 

Geert

Al gemeld ja maar niks van reactie 

De operator van Proximus vertelde mij dat ze een nieuwe app gaan uitwerken dat de huidige app die je kan downloaden en MyProximus online dramatisch zijn.

Ik had daar bijvoorbeeld oproepen naar het buitenland, gaming en andere op geblokkeerd staan, tot de factuur kwam. Men kreeg het zelfs niet opgelost. Crediteren doen ze wel.

Alleen vraag ik mij nog altijd af ,als dat aan de app ligt waarom het bij anderen dan wel werkt (zoals bij mij trouwens) waarom het dan bij sommigen niet werkt !!

Reageer