Skip to main content
Vraag

foutmelding herroepingsformulier

• August 17, 2025
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Voor order R4WEBSHOP047391405 probeer ik het herroepingsformulier te gebruiken, wanneer alle gegevens ingevuld zijn krijg ik een foutmelding" error er is een onverwachte fout opgetreden". 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 17, 2025

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen morgen maandag, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • August 17, 2025

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen morgen maandag, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Privé veld is aangepast.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 18, 2025

@Blurryface  Dag, ik heb je vraag wat binnengekomen is via My Proximus/email, geescaleerd naar de goede dienst.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 18, 2025

@Blurryface  Ik heb de herroeping zelf kunnen invoeren. Je onvangt een mail met meer info. Groetjes